Beantwoorden
Annick6
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

ik kan niet casten naar mijn tv vanuit de yugo-app, krijg geen cast icoon. Weet iemand hoe ik dit oplos?

 

Titel gewijzigd door FilipD (mod) | Vorige titel: yugo tv kijken

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

@Annick6  kan je daar dan ook de informatie bij geven vanuit wel apparaat je wil casten ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Annick6
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

ik heb de yugo app op mijn iphone staan, de chromecast staat geïnstalleerd op mijn philips tv. Bedoel je dat? 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

@Annick6  dat is de info die ik bedoel inderdaad waarvoor dank. 

Heeft de chromecast een verbinding met je wifi en ook hetzelfde wifi netwerk als dat je iPhone verbonden is ? Eventueel kan je de Yugo app eens eraf halen van je iPhone en er op nieuw eens op zetten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Annick6
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

Dat heb ik intussen al gedaan. En beide toestellen zijn verbonden met hetzelfde wifi-netwerk.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

@Annick6  dan zou je normaal een casting icoontje moeten zien staan als alles verbonden is met elkaar en hetzelfde wifi netwerk. Krijg je dan ook bepaalde foutmeldingen en kan je wel Yugo gebruiken op je iPhone ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Annick6
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

Ik kan via mijn gsm alles op yugo bekijken. Als ik een programma kies krijg ik bovenaan een tv-icoon, maar daar kan ik enkel mijn gsm kiezen. Ik vermoed dat ik een toestel moet koppelen, maar volgens de helpdesk van de technische dienst is dat niet nodig. En ik heb ook geen idee hoe dat moet.

0 Likes
Annick6
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

intussen heb ik op mijn gsm via de instellingen wat dingen veranderd en lukt het wel. Toch bedankt voor je hulp!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Casten vanuit de YUGO-app werkt niet

@Annick6  misschien kan je eens kijken via deze link of het je vooruit kan helpen. 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/alles-over-de-yugo-tv-app

 

Als je alles correct hebt geïnstalleerd dan zou je inderdaad van boven een casting icoon moeten zien staan. Op die manier zou je dan casten. Als je een chromecast installeert dien je ook de Google cast op je iPhone te installeren , de chromecast app. Anders gaat je casting ook niet werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes