Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Check de netwerkstatus via de Telenet-app!

Met de laatste update is de Telenet-app de basis voor technische ondersteuning geworden. Vanaf nu kan je als klant hier de status van het Telenet-netwerk op élk moment opvolgen! Werkt je internet niet naar behoren? Dan zie je meteen in onze Telenet-app of er een algemene storing is, of er werken aan de gang zijn of dat het probleem aan je thuisinstallatie ligt. Handig, toch?

 

Hoe ziet dit eruit in de Telenet-app?

Als klant krijg je meteen een melding op het startscherm en kan je het netwerk in meer detail bekijken via het thuisnetwerkscherm. Daar geven we weer of het netwerk "online" of "offline" is. 

 

Suzy_0-1630675725233.jpeg

 

Als er een algemene storing is, dan geven we dat weer bij alle getroffen klanten. Ook bij geplande werken krijgen de geïmpacteerde klanten een melding dat ze tijdelijk hinder kunnen ondervinden.

 

Suzy_2-1630676063705.png  Suzy_3-1630676123822.png  Suzy_4-1630676176320.png

 

Herstart je modem

Is de storing opgelost of zijn de werken afgerond, maar komt de modem niet terug online? Herstart je modem dan manueel, Telenet geeft je de nodige instructies via de Telenet-app.

 

Suzy_5-1630676262035.png

 

Ben je een SOHO-klant en schakelt je modem automatisch over naar een 4G back-up lijn? Ook dan wordt het netwerk weergegeven als offline. Telenet bekijkt momenteel hoe ze dit kunnen oplossen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 reacties