24757
netweters
|
152453
antwoorden
|
20708
vragen
|
In de app Triing wil ik de contacten aanpassen of verwijderen maar nergens vind ik een optie om dit te doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi,
alle contactpersonen uit je gsm zitten in de Triing.
Wijzigingen zullen waarschijnlijk ook doorgevoerd worden in Triing.
Lijst van contacten in Triing komt niet overeen met de contacten uit de smartphone.
Op welk toestel is het? Op een Ipad bijvoorbeeld is dat het standaard contactenlijstje dat je moet bijwerken want die verschijnen in Triing. Op mijn Android smartphone heb ik het nog niet gebruikt daar zou ik eens moeten gaan zoeken.
Op een android toestel werkt het hetzelfde.
Je moet wel in de std lijst je favorieten aanduiden en dan triiing om de favorieten vragen. Selecteer je niet de favorieten krijg je er een hoop (rommel) andere bij.
Groeten
De contactenlijst in de telefoon is de meest volledige. Zowel de telefoon om te bellen als triing gebruiken deze lijst, maar de contacten zonder telefoonnummer krijg je niet te zien, noch als je via de telfoonapp, noch als je met triing belt.