24770
netweters
|
152561
antwoorden
|
20720
vragen
|
"mijn telenet" opent zeer zeer langzaam en eenmaal geopend kan ik niet verder gaan en verschijnt de mededeling :" telenet.be reageert niet wegens langlopend script " . Na aanklikken van de knop " script stoppen " verschijnt dan de aangeklikte dienst.
Hoe kan ik dat langlopend script definitief verwijderen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
In een andere draad wordt dat probleem ook beschreven. Neem eens een kijkje.
Niet dat het ermee sneller gaat.
https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Telenet-website-down/m-p/84885
Met welke browser + versie probeer je Mijn Telenet te openen? Gebruik je toevallig een (software) firewall? Welke antivirus gebruik je?
Hallo Bjorn ,
Ik gebruik windows 10 om mijn telenet te openen . Ik denk "geen firewall", en als antivirus gebruik ik McAfee Antivirus Plus.
Ik heb al een volledige scan gedaan, maar zonder resultaat.
Bedankt voor je reactie .
Ik kan je met plezier antwoorden dat het probleem is opgelost ! Het langlopend script is definitief verdwenen en de website van telenet start weer normaal op .Wat de oplossing heeft gebracht is mij niet duidelijk daar ik diverse stappen door elkaar heb gedaan .
1. ik had ook contact met telenet klantendienst en die technieker raadde mij aan om eens op mijn tablet te zien of ik daar hetzelfde probleem had. Dat had ik daar niet; en als bij wonder als ik nadien mijn laptop opstartte was ook daar het probleem verdwenen.
2 Zoals jij voorstelde, Bjorn ,had ik ondertussen ook via McAfee de verschillende opkuismogelijkheden uitgevoerd, maar zo kan ik niet bepalen wat wel dan niet tot resultaat heeft geleid. In alle geval bedankt voor je reactie en voorstellen . Probleem is hiermee van de baan ! Nogmaals bedankt !