Beantwoorden
Rudivanmaldegem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij Themablokken op Mijn Telenet via Edge

Sedert enkele dagen kan ik mijn telenet met de verschillend themablokken  niet
meer raadplegen. Soms blijft even geduld, soms niet alle themablokken, daarna foutmelding als
ik een blok selecteer, zie de knipsels. Is volgens mij gekomen na nieuwjaar waar bij het laden van mijn telenet deze vernieuwde weergave getoond wordt.

Instellingen in Edge en firewall lijken mij ok en verder met geen enkele site problemen

Onder in knipsel moet bij administratie eigenlijk mijn abonnement getoond worden en niet deze tekst

Knipsel 12.PNGKnipsel 11.PNG

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Mijn telenet, foutmelding in Edge bij klikken themablok

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij Themablokken op Mijn Telenet via Edge

@Rudivanmaldegem 

Heb je enkel in Edge dit probleem ? Ik merk namelijk zelf dat als ik in Chrome werk op de windows pc dat ik daar problemen merk in 'mijn Telenet' dan kan ik sommige blokken niet aan klikken, de foutmelding nog niet gezien. Als ik dan over ga naar Edge dan kan ik wel alle blokken aan klikken dan heb ik geen merkbaar probleem. In Safari op de MacBook merk ik geen enkel probleem daarin loopt alles zoals het hoort. Dus het is precies of dat alles een beetje door elkaar loopt en dat er verschillende browsers zijn met fouten en of meldingen. Niet gezegd hebbende dat het niet aan Telenet zelf kan liggen want dat is ook best mogelijk. Enkel wel vreemd vind ik dat het zo verschillend is waar het verkeerd gaat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rudivanmaldegem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij Themablokken op Mijn Telenet via Edge

 

Heb geprobeerd in Mozilla en daar werkt het wel.

In Edge zie ik sommige blokken of soms allemaal maar bij klikken krijg ik dan 

 

Deze pagina is niet bereikbaar

Het lijkt erop dat www2.telenet.be de verbinding heeft verbroken

Probeer het volgende:

ERR_CONNECTION_CLOSED
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij Themablokken op Mijn Telenet via Edge

@Rudivanmaldegem 

Naar mijn inziens ligt het probleem dan toch bij Edge zelf en dus niet bij je pc zelf of bij Telenet zelf maar echt bij Microsoft die Edge ondersteund. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes