Beantwoorden
Morpheus122
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Say what?! Complimentendag Tien op tien!

Foutmelding bij aanmaken gezinsleden Safespot+ app

Dag iedereen,

 

Ik heb Safespot geïnstalleerd op mijn smartphone en alles werkt naar behoren, ik kan de Guard app koppelen aan alle andere toestellen, toestellen in zones indelen enz... Maar in de Safespot app kan ik geen gezinsleden toevoegen. Er verschijnt elke keer "oeps, er ging iets mis". En laat dat nu één van de hoofdredenen zijn om Safespot te installeren zodat ik de toestellen van mijn kinderen een beetje kan beheren. 

 

Weet iemand de oplossing voor dit probleem?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij aanmaken gezinsleden Safespot+ app

@Morpheus122 

Je hebt voor die extra functie Safespot+ nodig en die zit inbegrepen in de One Up. Je kan die ook bestellen aan €8 per maand extra bij je huidige pakket.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Morpheus122
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Say what?! Complimentendag Tien op tien!

Foutmelding bij aanmaken gezinsleden Safespot+ app

Heb ik hoor 🙂, had het er moeten bijzetten. Foutmelding op android. Op ipad gaat app wel verder maar geeft geen keuzes bij de leeftijd dus daar deze ook vast. Opnieuw installeren geen effect

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij aanmaken gezinsleden Safespot+ app

@Morpheus122 

Het blijkt wel een individueel probleem te zijn want hier kan ik er wel in zowel op Iphone als op de Samsung. Dus hier kan ik alles instellen en merk dus geen probleem op. 

 

Denk dat je het beste dan eens de klantendienst er op aanspreekt en dit achterliggend laat nakijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.