Beantwoorden
Pascal1968
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. On a roll... Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

Foutmelding bij inloggen op Telenet-app

Ik en men vrouw geraken al enige weken niet meer op de telenet app om te kunnen kijken over verbruik data en openstaande facturen en zo. Er komt altijd melding van sorry er ging iets mis probeer later nog eens. Heb de app verwijderd op beide gsm afgelegd opnieuw opgestart en app geïnstalleerd maar is nog altijd zelfde.

Nog mensen met dat probleem en hoe ls je het op

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Telenet app

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij inloggen op Telenet-app

@Pascal1968 

Via welk toestel(len) merk je dit probleem ? 

Werk met een iPhone en ik kan perfect inloggen en het verbruik en gebruik zien in de app dus met de app zelf is er geen probleem. 

Je kan eens kijken of je via 'mijn Telenet' eens kan nagaan of je daar nog alles in kan zien dus je verbruik en zo. Als dat ook niet kan dan is het aan aanrader om je login eens na te kijken dus probeer dan met je email adres in te loggen wat je hebt bij Telenet. 

Moest je wel via 'mijn Telenet' kunnen inloggen maar niet via app , of je ziet dus geen gebruik en verbruik , dan raad ik je aan de klantendienst te contacteren. Dan gaat er achterliggend ergens iets verkeerd wat nagezien dient te worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Pascal1968
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. On a roll... Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

Foutmelding bij inloggen op Telenet-app

Ja maar daarvoor altijd kunnen inloggen. Is huawei p30 lite. Maar denk via update van telefoon dat ik daarna niet meer kon inloggen denk ik♥️

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij inloggen op Telenet-app

@Pascal1968 

Dat zou kunnen natuurlijk maar dat is lastig checken. Enige manier zou zijn om een ander toestel te proberen en zien of het dan wel werkt onder je gebruikersnaam. 

Je kan altijd sturen of bellen naar de klantendienst en het achterliggend na te zien of het nog wel correct is allemaal. Kan ook zijn dat er gewoon iets mis is aan je profiel waardoor het niet werkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Foutmelding bij inloggen op Telenet-app

huawei best doorgeven aan telenet ,

zal wel een tijdje duren is een aparte appgallery  voor de update

en huawei is kleine groep, ik wist niet dat telenet app maakte voor huawei

https://appgallery.huawei.com/Featured

 

0 Likes