24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik en men vrouw geraken al enige weken niet meer op de telenet app om te kunnen kijken over verbruik data en openstaande facturen en zo. Er komt altijd melding van sorry er ging iets mis probeer later nog eens. Heb de app verwijderd op beide gsm afgelegd opnieuw opgestart en app geïnstalleerd maar is nog altijd zelfde.
Nog mensen met dat probleem en hoe ls je het op
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Telenet app
Via welk toestel(len) merk je dit probleem ?
Werk met een iPhone en ik kan perfect inloggen en het verbruik en gebruik zien in de app dus met de app zelf is er geen probleem.
Je kan eens kijken of je via 'mijn Telenet' eens kan nagaan of je daar nog alles in kan zien dus je verbruik en zo. Als dat ook niet kan dan is het aan aanrader om je login eens na te kijken dus probeer dan met je email adres in te loggen wat je hebt bij Telenet.
Moest je wel via 'mijn Telenet' kunnen inloggen maar niet via app , of je ziet dus geen gebruik en verbruik , dan raad ik je aan de klantendienst te contacteren. Dan gaat er achterliggend ergens iets verkeerd wat nagezien dient te worden.
Ja maar daarvoor altijd kunnen inloggen. Is huawei p30 lite. Maar denk via update van telefoon dat ik daarna niet meer kon inloggen denk ik♥️
Dat zou kunnen natuurlijk maar dat is lastig checken. Enige manier zou zijn om een ander toestel te proberen en zien of het dan wel werkt onder je gebruikersnaam.
Je kan altijd sturen of bellen naar de klantendienst en het achterliggend na te zien of het nog wel correct is allemaal. Kan ook zijn dat er gewoon iets mis is aan je profiel waardoor het niet werkt.
huawei best doorgeven aan telenet ,
zal wel een tijdje duren is een aparte appgallery voor de update
en huawei is kleine groep, ik wist niet dat telenet app maakte voor huawei
https://appgallery.huawei.com/Featured