24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
hallo ,
Ik kan mij niet aanmelden bij Telenet app mijn Telenet .
als ik mij aanmeld , krijg een vermelding sorry er ging iets mis , probeer het straks nog eens .
Heb al enkele malen de app verwijderd en terug geïnstalleerd , maar iedere maal de zelfde melding .
Ik heb een Samsung galaxy A22 5G .
Kan iemand mij helpen ?
Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: TELENET - app
Opgelost! Ga naar oplossing.
Idd Stefaan is deze app .
Maar krijg er geen beweging in , altijd maar terugkerende melding
Stefaan ,
Dat is het hem juist , ik heb de app geïnstalleerd
Dan krijg ik een wit scherm om mij aan te melden , en als ik klik op de blauwe band voor mij aan te melden
Krijg ik dit , sorry er ging iets mis , probeer het later opnieuw
Heb nog geen login kunnen aanmaken daardoor
Dirk,
Ik heb net bij wijze van test mij eens afgemeld van de app. Daarna herstart en op de blauwe band geklikt. Dat werkte perfect. Ter info, ik gebruik mijn telenet mail adres om in te loggen.
Ik heb ook een Samsung, weliswaar een iets oudere S8, maar het zou toch moeten werken.
Je kan steeds eens in een centre langsgaan om uw probleem voor te leggen. Wie weet scheelt er achterliggend iets met uw profiel bij Telenet ....
Lag aan mjn browser
Lag aan mijn browser = is niet de eerste keer,
we weten het van samsung en zal blijven problemen veroorzaken
@luc55 schreef:Lag aan mijn browser = is niet de eerste keer,
we weten het van samsung en zal blijven problemen veroorzaken
Wat bedoel je daarmee? Ik heb al jaren enkel Samsung foons en nog nooit problemen gehad ...
goede toestellen maar de nieuwste modellen hebben problemen met hun eigen browser,
een waarschuwing van samsung als er een probleem is voor een ander browser te gebruiken zou helpen