Beantwoorden
Rudy_H1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding "aanmelden mislukt" bij Yelo play

Sinds een tijdje kunnen we niet meer inloggen bij yelo play app. Zowel via de app op de telefoon als op de pc/ laptop.

Verwijderen en opnieuw installeren hebben we al geprobeerd met steeds dezelfde foutmelding:

aanmelden mislukt

Je kan je niet aanmelden op de Yelo Play-app. Ga naar telenet.be/aanmelden-app voor meer info.

 

Helaas als we naar deze website gaan biedt dit geen oplossing.

Hoe kan dit worden opgelost, zodat wij terug kunnen gebruik maken van deze app?

 

Titel gewijzigd door @Jolien5 | Vorige titel: Yelo Play

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "aanmelden mislukt" bij Yelo play

@Rudy_H1 

Ben je van decoder veranderd? Heb je nu een TV-Box in de plaats van een Digicorder. Indien het antwoord bevestigend is moet je de Telenet TV app gebruiken.

 

Welke foutmelding krijg je juist?

 

 

Ex-Netweter
 

Foutmelding "aanmelden mislukt" bij Yelo play

@Rudy_H1 

Bij een TV-box de Telenet TV app gebruiken zoals @janne_man zei of op de PC/laptop www.telenettv.be

Rudy_H1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding "aanmelden mislukt" bij Yelo play

Wij zijn inderdaad van decoder veranderd. Oké bedankt voor de tip, via de telenet tv app werkt het wel.