24748
netweters
|
152290
antwoorden
|
20688
vragen
|
Vandaag probeerde ik bij de geavanceerde instellingen bij "mijn telenet" een paar poorten open te zetten voor mijn home server. Echter krijg ik gewoon een blanco pagina wanneer ik dit probeer. Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben of dat dit een technisch probleem bij telenet zelf is. Toevallig werkte het gisteren nog perfect. Alle hulp is zeer welkom.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waar haalt ge dat cijfer 92% van de klanten die geen problemen hebben ?
Het is ook niet de bedoeling als men onderhoudswerken doet dat er nieuwe problemen ontstaan.
1785 dosiers met klachten eind april over 2.054.800 klanten (zonder mobiel) De Tijd vs ombudsdienst.
Heb dit al gepost.
niet iedereen dient een klacht in sinds die dienst overbelast is heeft dat ook maar weinig nut sneller zal het niet gaan.
Jij analyseert en citeert (nog eens) verkeerde cijfers.
Die 1785 klachten zijn klachten die via de Ombudsdienst zijn ingediend.
Niet iedereen die klachten heeft dient een klacht in.
Er zijn d u i z e n d e n Telenet klanten met klachten die zelfs niet weten dat er een Ombudsdienst bestaat.
Dus stop met valse info te posten.
Dat aantal dossiers is niet relevant , zoals @Rik12 en @Weetnetter zeggen, heel wat mensen met problemen dienen geen klacht in en dat zal de meerderheid zijn.
En hoeveel klachten van die 1785 zijn sindsdien OPGELOST.
Hoeveel duizenden klachten wil je van andere providers.
En ben jij er nu beter of slechter op geworden met jou duizenden klachten?
Ik stel voor dat jij je verder bezighoudt met het programmeren van TN afstandsbedieningen en de programmatie en/of ondertitteling van VTM of VT4.
Daar ben je goed in en ben je een meerwaarde voor dit forum.
TV interresseert mij weinig op niets.
Snel internet 24 op 24 dat is waar ik voorstander van ben.
En daar mag ik niet van klagen.Ook niet tijdens de piek uren.
Dus
Goed jongen...
Interessante info. Bedankt !
Ik heb hetzelfde probleem, voor het weekend werkte het nog.
Wees welkom... gedeelde smart is halve smart !
Ik heb het voorgaande topic hierover gelezen en het was toen opgelost. Bij mij is het sinds vorige week dat dit nier meer werkt. De pagina "geavanceerde instellingen" bij de modem wordt niet ingeladen (Chrome, FF, Edge,...). Ik krijg een blanco pagina te zien. Ik heb contact gehad via Whatsapp met iemand van telenet, helaas kon de technische dienst mij niet helpen. Geld betalen voor diensten die niet werken....zuur geld.
Dit is een algemeen probleem sinds maandag 8 mei en reeds gemeld in volgend topic: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Geavanceerde-instellingen-geeft-blanco-pagina/td...
Zoals @Ex-Netweter zegt sinds maandag 8 mei.
Join the club.
Weer een stap achteruit.
Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor het is opgelost.
Misschien moeten we een dagteller plaatsen tot het probleem is opgelost.
Uiteraard voldoende digits voorzien.