Beantwoorden
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Geen toegang tot de Flow-app

Ik begrijp niet waarom Telenet altijd alles zo ingewikkeld moet maken vandaar dat ik mijn vraag hier even stel.

Ik heb daarnet de Flow app op mijn Xiaomi Mi stick geinstalleerd. Installatie gelukt, aanmelden na qr-code gelukt. Dan krijg ik plots op de tv, geen toegang tot Telenet flow. Je kan niet aanmelden.

Op mijn smartphone werkt de app ook niet.

Bij de Telenet tv app is er net hetzelfde probleem.

 

Zou iemand mij kunnen zeggen wat er nu weer aan de hand is en dit niet gewoon kan werken zoals het moet werken ??

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Waarom werkt de Flow app niet ??

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen toegang tot de Flow-app

@Benny3  

De Telenet tv app is enkel voorbehouden voor mensen met een tv box en de tv flow app is dus voor diegene zonder tv box of digicorder of digibox. 

 

Uit jou informatie haal ik ook niet wat je hebt thuis. Dus heb je een digicorder of een digibox dan kan je de flow app ook niet gebruiken. Heb je de tv box dan kan je die flow app ook niet gebruiken en enkel de tv app gebruiken.

 

Dus welk pakket heb je bij Telenet , ben je recent omgeschakeld naar One(up) met de flow app ?  


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Geen toegang tot de Flow-app

Ik heb al enkele jaren 2 digicorders en 3 digiboxen. 

Echter is er 1 slaapkamer van de dochter waar de digibox enkel gebruikt wordt om opnames van de digicorder te bekijken en lijkt ze live tv via een xiaomi mi stick. 

Ik dacht nu met deze app is dat netjes opgelost maar helaas. 

 

Ik vraag me ook af als ze binnenkort op kot gaat ze haar digibox kan meenemen en daar gewoon in de kabelaansluiting kan inpluggen? 

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen toegang tot de Flow-app

 


@Benny3  schreef:

Ik heb al enkele jaren 2 digicorders en 3 digiboxen. 

Echter is er 1 slaapkamer van de dochter waar de digibox enkel gebruikt wordt om opnames van de digicorder te bekijken en lijkt ze live tv via een xiaomi mi stick. 

Ik dacht nu met deze app is dat netjes opgelost maar helaas. 

 

Ik vraag me ook af als ze binnenkort op kot gaat ze haar digibox kan meenemen en daar gewoon in de kabelaansluiting kan inpluggen? 

 


Als je een digicorder hebt is de Yelo app de enige app die je kan gebruiken. Ik vraag me af waarom ze geen live tv kijkt via de digibox als die er toch staat.

 

Als op haar kot een actieve kabelaansluiting is, dan kan ze gewoon haar digibox aansluiten en zal ze hier live tv mee kunnen kijken. Eventuele extra zenders (play more) kan ze niet kijken, de rest van de zenders wel.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Geen toegang tot de Flow-app

Er is geen kabelaansluiting op haar kamer vandaar kan ze niet live kijken met de digibox.