24757
netweters
|
152450
antwoorden
|
20707
vragen
|
TV Flow staat wel bekend nog wat kinderziektes te hebben, maar sinds enkele weken is daar toch echt iets heel vervelend bijgekomen.
Alle bewaarde programma's van één (Undercover, Pano, Reizen Waes, Laat in mijn geval) hapert het beeld enorm (zie video). Vreemd dat dit op de andere zenders niet het geval is (ook niet de andere VRT zender Canvas). Komt zo vaak voor dat het kijken van een programma quasi onmogelijk wordt.
Ik merk overigens ook op dat het alleen via de apps is (iPad, iPhone & Apple TV), via de website geen problemen.
Ik heb ook veel last van dit probleem, het beeld bevriest voor een tweetal seconden. Het geluid gaat gewoon verder. Het gebeurt meermaals per minuut, vaak is verder kijken onmogelijk. Het doet zich bij mij voor wanneer ik Één en Canvas stream vanaf de tv-flow app op de Apple tv 4K. Niet op andere zenders. De app is up-to-date, de firmware van de Apple tv ook, herstarten helpt niet… Wie o wie weet raad?
Telenet vraagt meer info, ik geef ook even die van u door (@Ts1 als dat oke is voor u), mag je hieronder even volgende vragen beantwoorden:
* Is dit zowel in de app als op de website?
* Mijn collega schreef verschillende browsers, maar welke browsers specifiek?
* De login die je gebruikt
* Is dit zowel over WiFi als over mobiele data?
* Heb je het probleem ook op andere locaties of enkel bij je thuis?
* Is dit zowel in de app als op de website?
Ik gebruik enkel de app, het gebeurt enkel bij streaming vanaf Apple TV
* Mijn collega schreef verschillende browsers, maar welke browsers specifiek?
Nvt
* De login die je gebruikt
zie persoonlijk bericht
* Is dit zowel over WiFi als over mobiele data?
De Apple TV is bekabeld.
* Heb je het probleem ook op andere locaties of enkel bij je thuis?
Enkel thuis, maar dat is ook de enige plaats waar ik de app gebruik.
Groeten!
22/12/2022 en het beeld hapert nog steeds of verschillende kanalen via die Flow TV app.
Ik gebruik dit via een apple TV 4k gen 1 64gb.
Andere streaming and video apps hebben dit issue niet..
Grt
Yves
@Ex-Netweter Het je al eens de telenet tv app geprobeerd? Want binnenkort valt flow weg en zal iedereen die app moeten gebruiken
ok weer een nieuwe app of een nieuwe naam, yugo, one , flow , telenet tv 😛
ik zal het proberen
ik kan niet aanmelden, om de telenet tv app te gebruiken moet je blijkbaar een klant zijn met tv decoder abonnement
wij zijn one (flow) klanten
@Ex-Netweter Dan zal je nog niet overgeschakeld zijn, of ze zijn ermee bezig waardoor je problemen hebt, dat kan ook