Beantwoorden
Margel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Haperingen op Yelo Play op nieuwe gsm Motorola moto G8

Op mijn nieuwe gsm moto g8 plus (Android 9) heb ik een haperend/ schokkend beeld om de zoveel sec op Yelp play. Bij andere apps met streaming beeld heb ik dit niet. app reeds verwijderd, gsm opnieuw gestart en terug app erop gezet maar zonder resultaat. Op mijn vorige gsm (ook een moto G serie) werkt de app met dezelfde versie wel. Iemand een idee (behalve mijn oude gsm terug gebruiken😀)?

 

Bedankt

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Haperingen op Yelo Play op nieuwe gsm Motorola moto G8

@Margel  als het wel perfect werkte op uw ' oude ' gsm en nu niet dan is er toch ergens achterliggend een probleem. Het beste wat u dan kan doen is naar de klantendienst bellen. Deze zullen voor u een case moeten aanmaken en om dit door de back office verder na te laten kijken. Vergeet niet uw merk gsm te vermelden als ook de android versie en eventueel de app versie die u heeft , weet niet of men dit kan controleren. Hopelijk brengt het een uitkomst en een oplossing.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes