Beantwoorden
Guido10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe Safespot Guard-app installeren op laptop?

Ontkoppelde laptop van de safe spot guard en slaag en niet meer in deze opnieuw aan de safespot guard te koppelen, ook niet na deïnstallatie en installatie van de safespot guard op mijn laptop. Tijdens de installatie toont deze op de laptop de pagina niet meer waar men de code voor de koppeling moet invullen.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: safespot guard

0 Likes
3 reacties
DeTuinNick
Ex-Moderator
Berichten: 15
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Hoe Safespot Guard-app installeren op laptop?

Is er iemand die @Guido10 kan verder helpen met zijn vraag over het koppelen van zijn Safespot Guard-app?


Nick | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe Safespot Guard-app installeren op laptop?

@Guido10 en heb je opnieuw vanuit de Safespot-app (hoofd app) een uitnodiging gestuurd naar je laptop voor een nieuwe koppeling? En deze dan geopend op je laptop? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Guido10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe Safespot Guard-app installeren op laptop?

Hey Suzy, bedankt voor de tip. Ja dat deed ik maar zo kom je er niet. Samen met een technieker van Telenet losten we het probleem gisteren op. Eerst en enkel de app Telenet Safespot Uninstaller verwijderen (via instellingen/apps) en daarna de installatieprocedure opnieuw opstarten via de aanvraag om de link te delen. Dus niet de app Telenet Safespot verwijderen want dan lukt het niet. 

Beter is je toestel niet te ontkoppelen maar het schuifbalkje te gebruiken naast safespot guard in de safe spot app op je smartphone als je guard even wil uitschakelen. Je kan het dan met het schuifbalkje terug inschakelen (was me jammer genoeg ontgaan).

Hoop dat dit nuttig is voor allen die net als ik op ongelukkige wijze hun toestel ontkoppelen van safespot guard.

Fijn weekend.

Guido