24771
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sedert wij van One plus zijn overgegaan naar de gewone One is de gebruikers login van mijn dochter niet meer zichtbaar in Mijn Telenet.
Ik vind daar enkel mijn beheerders login terug. Als ik hem opnieuw wil aanmaken krijg ik de melding dat deze reeds bestaat.
Nadien heb ik proberen aanmelden via haar vroegere aangemaakte login. Dit lukt maar ik krijg niets van gegevens te zien.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Gebruikers login reeds aangemaakt maar niet zichtbaar
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk eens in 'mijn Telenet' dat je daar niet nog de simkaart moet koppelen. Je logt dus in op 'mijn Telenet' en gaat naar simkaart koppelen.
Als je daar op klikt ga je zien dat je je gebruikers kan kiezen en kan koppelen aan de betreffende simkaart.
Het nummer moet nog gekoppeld worden maar als ik een nieuwe gebruiker wil aanmaken krijgt ik volgende foutmelding:
Er is al een gebruiker met deze login (e-mailadres). Kies een ander e-mailadres.
En die gebruiker is niet meer terug te vinden in Mijn telenet.
Heb je eens een screenshot met de melding en hoe het eruit ziet ?
In het screenshot geen persoonlijke vermeldingen want dan kan die niet goedgekeurd worden je afbeelding.
Beste
Dit is de foutmelding die ik krijg
Als ik afmeld met mijn beheerdersprofiel en probeer aan te melden met haar gegevens die in de One Plus waren aangemaakt krijg ik dit te zien bij gebruikers:
Je afbeeldingen worden afgekeurd omdat ik zie dat er persoonlijke mail adressen en namen in staan. Je kan die weg halen en dan opnieuw een afbeelding posten.
Dit is de foutmelding
En onder haar inloggevens vind je niets terug
Als je met haar login inlogt ga je niet veel zien want ze is geen beheerder.
Maar als je naar simkaart koppelen gaat en je kiest daar een gebruiker dan moet ze er toch tussen staan? Lijkt mij raar dat ze in eens er niet meer tussen staat. Dat je haar email adres niet kan gebruiken om zogezegd een nieuwe gebruiker te maken is normaal want het systeem herkent achterliggend de login wel.
Heb je ergens de keus om haar login te verwijderen? Als je gaat naar de Algemeene tab 'gebruikers' staat daar wel alles correct?
Onder het tabblad gebruikers staat enkel mijn login. Niets meer terug te vinden van haar
Dan beste is eens te bellen en vragen dat ze haar als gebruiker eruit kunnen halen. Weet nu niet of ze dit direct kunnen doen ( lijkt mij wel maar ben niet zeker ). Dan erna opnieuw de stappen doen die je nu gedaan hebt dus gebruiker aanmaken , dan daarna simkaart koppelen.
Vermoedelijk is er bij de omschakeling iets niet goed gegaan wat invloed heeft gehad op je gebruikers. Bij mij persoonlijk zag ik alles staan bij de gebruikers enkel moest ik opnieuw de simkaart koppelen vandaar ook die stap die ik je heb laten doen.
Zal ik maandag doen. Toch al heel erg bedankt voor uw tijd en moeite
Daar zijn we voor hé om te helpen waar kan ook al is het weekend 🙂
Moest je nu geen tijd hebben geen probleem maar wel meegegeven ze zijn aanwezig hoor op de klantendienst. Maar kan me bedenken dat het voor jullie ook weekend is.