42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Vroeger lukte dit wel. Ik kan prima kijken via de Flow app op mijn GSM. Maar op de TV app geraak ik er niet meer in.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@EDDE eens proberen met de telenet tv app, met integratie in 1 app
Ik heb hetzelfde probleem voor. Al mijn toestellen werken behalve mijn Samsung TV. Dit is zo sinds 3 weken bij mij.
Die app kan ik niet terugvinden in de Samsung "app store", of toch niet op mijn toestel.
Hier net zelfde probleem sinds een week of 3. App opnieuw geinstalleerd maar blijft foutmelding op tv geven na scannen van qr code en doorgeven van verificatiecode. Graag een oplossing!
Zoals al menige hier hebben proberen uit te leggen, in kort samengevat: wat geduld hebben, meer zit er voor de moment jammer genoeg niet in.
Telenet zou wel op zen minst een nota mogen rondsturen voor de problemen die sommige kunnen ervaren, maar dat er veranderingen bezig zijn en aanpassingen met hun verontschuldiging hiervoor.
Mensen zouden nog lastig staan, maar zouden wel meer begrip hebben, vooral voor het feit dat men de mensen op hoogte heeft gebracht. En achteraf 1 of 2 gratis filmkes (zoals in verleden) als kleine compensatie, en we kunnen er weer tegen aan 🙂
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Vanmorgen nog wat verder mee geprutst en nu lijkt het (voorlopig) weer te lukken.
Geen idee wat het uiteindelijk gedaan heeft, maar misschien helpt het iemand:
En dan werkte het. Misschien toeval, misschien was één van die dingen de magische oplossing. Ik deel het maar.
Dit lijkt hier ook het probleem op te lossen 🙏
Goed dat weer werkt alleen voor korte duur vanaf 2023 zal de tv app het over nemen