24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Voorlopig kan ik al:
in de Telenet TV app als Flow klant.
Wat voorlopig nog niet kan:
Benieuwd wanneer de definitieve overgang is...
Ik heb geen extra paketten.
Ik kan:
Dat is niet de eerste keer dat we dit horen
sport zien en niet hebben laatste tijd stond hier te lezen mensen dat dit melde
Ik heb me misschien niet voldoend duidelijk uitgedrukt.
In mijn abonement heb ik gen extra paketten en dus kan ik mij enkel uitspreken over het basispakket.
Er zijn mensen die hier melde dat ze opeens voetbal wel konden zien zonder abo fout in systeem
Het zal wel in orde komen nu dat bijna alles op 1 app komt kunnen ze vlugger herstellen als er een probleem is
Neen dat is niet logisch ...
Gezien de Telenet TV App nu met 3 verschillende "platformen" moet communiceren is het oplossen van problemen nu ook veel complexer geworden ...
Een aanpassing/verbetering voor het ene platform kan een impact hebben voor de gebruikers van het andere platform ...
Hoe kan je nu weten dat het met drie platformen moet werken? In al mijn naieviteit veronderstel ik dat Telenet overgegaan is naar één platform. Dat ene platform is wat anders gestructureerd, heeft een gemeenschappelijke basis en een paar opties in functie van de aangeloden mogelijkheden. Dat ene platform (als het goed ontworpen is) zal veel efficienter zijn dan de drie oude.
Ik weet alvast dat er tot voor de samenwerking van alle diensten op de Telenet tv app en site de streams via verschillende servers werden aangeboden met dito app en website voor te kijken, die ene kwam uit Amerika via cloud streams, ken iemand die er aan werkte (tadaam is de optie waar ik van spreek) en die kon aan elke url van de streams doordat die er aan werkte.
hebben er toen veel werk in gestoken en werkte perfect, je kon ook opnemen voor een paar uur in die cloud.
was toen een aparte server voor die app en website, nu alles op 1 systeem komt is er meer belasting op de server en dus soms wat overbelast met de nodige problemen.