Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Overgang Flow naar Telenet TV

Voorlopig kan ik al: 

  • Live TV kijken 
  • Betaalzenders van Play Sports bekijken 

in de Telenet TV app als Flow klant. 

Wat voorlopig nog niet kan: 

  • De Eleven Sports zenders bekijken (ook al zijn deze ook onderdeel van Play Sports) 
  • Opnames plannen/bekijken
  • TV Theek opvragen 
  • Terugkijk-tv gebruiken 

Benieuwd wanneer de definitieve overgang is...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
11 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgang Flow naar Telenet TV

Ik heb geen extra paketten.

Ik kan:

  • live kijken
  • opnames plannen (bekijken nog niet getest, en op een uitzondering na nooit gebruikt)
  • terugkijk tv lijkt te werken (even geprobeer om te testen en als ik zag dat het werkte gestopt).

 

 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Overgang Flow naar Telenet TV

Zeer vreemd toch dat dit dan verschild van gebruiker tot gebruiker?

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overgang Flow naar Telenet TV

Dat is niet de eerste keer dat we dit horen

sport zien en niet hebben laatste tijd stond hier te lezen mensen dat dit melde

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgang Flow naar Telenet TV

Ik heb me misschien niet voldoend duidelijk uitgedrukt.

In mijn abonement heb ik gen extra paketten en dus kan ik mij enkel uitspreken over het basispakket.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overgang Flow naar Telenet TV

Er zijn mensen die hier melde dat ze opeens voetbal wel konden zien zonder abo  fout in systeem

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Overgang Flow naar Telenet TV

Alles werkt nu, behalve de Eleven zenders. Nu is de beeldkwaliteit wel erbarmelijk slecht 😞. Begint na het Flow fiaso nu het Telenet TV fiasco? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overgang Flow naar Telenet TV

Het zal wel in orde komen nu dat bijna alles op 1 app komt kunnen ze vlugger herstellen als er een probleem is

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Overgang Flow naar Telenet TV

Dat zou inderdaad logisch zijn, ik hoop het

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Overgang Flow naar Telenet TV

Neen dat is niet logisch ...

Gezien de Telenet TV App nu met 3 verschillende "platformen" moet communiceren is het oplossen van problemen nu ook veel complexer geworden ...

Een aanpassing/verbetering voor het ene platform kan een impact hebben voor de gebruikers van het andere platform ...

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overgang Flow naar Telenet TV

Hoe kan je nu weten dat het met drie platformen moet werken? In al mijn naieviteit veronderstel ik dat Telenet overgegaan is naar één platform. Dat ene platform is wat anders gestructureerd, heeft een gemeenschappelijke basis en een paar opties in functie van de aangeloden mogelijkheden. Dat ene platform (als het goed ontworpen is) zal veel efficienter zijn dan de drie oude.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overgang Flow naar Telenet TV

Ik weet alvast dat er tot voor de samenwerking van alle diensten op de Telenet tv app en site de streams via verschillende servers werden aangeboden met dito app en website voor te kijken, die ene kwam uit Amerika via cloud streams, ken iemand die er aan werkte (tadaam is de optie waar ik van spreek) en die kon aan elke url van de streams doordat die er aan werkte.

hebben er toen veel werk in gestoken en werkte perfect, je kon ook opnemen voor een paar uur in die cloud.

was toen een aparte server voor die app en website, nu alles op 1 systeem komt is er meer belasting op de server en dus soms wat overbelast met de nodige problemen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes