Beantwoorden
hekelgem
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Kiezen voor Telenet security pack of safespot+?

Geachte mevrouw, geachte heer,

 

Momenteel draait op mijn pc een virusscanner van Norton. Ik zou echter willen overschakelen naar de virusscanner van Telenet. Deze laatste biedt echter twee virusscanner aan: Telenet Security Pack en Safespot+. Nu rijst de vraag welke ik best neem. Kan u mij in deze raad geven?

 

Nog een bijkomend vraagje: bieden deze virusscanners ook een wachtwoordgenerator aan?

 

Met al mijn dank voor uw advies.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Telenet security pack of safespot+

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kiezen voor Telenet security pack of safespot+?

@hekelgem 

Hier is toch een kleine fout om even recht te zetten. 

 

Telenet bied enkel nog maar 1 pack aan als virus bescherming dit is Safespot+. De software hiervan zal op de modem geïnstalleerd worden en je kan ook nog op de pc een installatie ervan doen.Daarnaast heb je ook nog Safesurf.

 

Safesurf is gratis inbegrepen in de One daarmee kan je dus veilig surfen thuis. Dit pack is niet los te krijgen. 

 

Safespot+ is inbegrepen in de OneUp en is ook voor € 8 per maand los te krijgen in je pack. Safespot+ bied je als extra veilig surfen voor onderweg en 'ouderlijk' toezicht om content voor de kleinste in de gaten te houden. Ook kan je daarin beslissen waar ze wel of niet heen mogen naar om te surfen.

 

Dus eigenlijk komt het erop neer dat Safespot+ de enige virus bescherming is die je nog los kan nemen bij Telenet en het Telenet security pack bestaat niet meer. Dit is wat Telenet vroeger in zijn gamma had zitten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
hekelgem
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Kiezen voor Telenet security pack of safespot+?

Vriendelijke bedankt!

 

Kan ik die virusscanner gewoon via de webstek van Telenet aankopen?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kiezen voor Telenet security pack of safespot+?

@hekelgem 

Je kan dat telefonisch laten activeren of via Messenger of je kan dit online bestellen via 'mijn Telenet'. Dus je hebt zelf de keus hoe je dit in orde wil maken. 

 

Safespot+ bied je trouwens ook bescherming aan je andere apparaten die via je netwerk verbonden zijn. Denk hierbij aan een slimme deurbel of een slimme thermostaat maar ook je Apple Watch of andere smartwatch zijn dan beschermd. Eigenlijk gewoon alles wat werkt via internet is beschermd. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
hekelgem
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Kiezen voor Telenet security pack of safespot+?

Van webdienst gesproken 😊

Vriendelijke groeten.

0 Likes
hekelgem
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Kiezen voor Telenet security pack of safespot+?

Van sneldienst bedoelde ik natuurlijk.😊

0 Likes