Krijg al sinds begin van mijn abonnement op Playsport (begin dit jaar) regelmatig de melding dat ik mijn Macbook waarop ik Playsport bekijk, opnieuw moet registreren. Ik heb nu dus 3x mijn Macbook geregistreerd staan, en 2x een iPad van de kids. Hierdoor is het maximum van 5 toestellen bereikt en kan ik geen sport meer bekijken op mijn Macbook.
Bij het navragen op de helpdesk van Telenet is dit probleem blijkbaar bekend. Ze moeten dus telkens mijn geregistreerde Macbook's resetten, zodat ik opnieuw kan aanmelden/registreren en kijken voor enkele weken, tot hetzelfde probleem opsteekt en ik het toestel opnieuw moet registreren.
Heeft iemand hier hetzelfde probleem en vinden jullie dit normaal?
Heb vandaag (zaterdag) gebeld en vriendelijke mevrouw vertelde me dat de achterliggende diensten die de toestellen uit de registratie kunnen halen, niet in het weekend werken. Ik kan dus wachten tot maandag om mijn probleem (weeral via een achterpoortje), voor de zoveelste keer op te laten lossen.
@ Telenet, graag een afdoende oplossing gevraagd voor dit voor jullie gekende probleem aub?