24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
"mijn telenet" is zo onnoemelijk traag ... bijna niet werkbaar ... dit is reeds van in het begin zodat ik bijna niet kan geloven dat dit serverside is
hebben jullie dat ook (tot 30 sec om pagina op te vragen!!)
Mario
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: mijn telenet traag
Dag Mario
Hier wilt de website zelfs niet degelijk laden.
Echt ondoenbaar.
Hier open als een rakket Limburg Noord
k wou eens kijken naar mijn vorige periode mobiel verbruik, maar dit is niet beschikbaar. Voor het gewone internetverbruik kan je de vorige periode wel zien.
In ieder geval laadt mijn.telenet.be extreem traag, soms zo traag dat bepaalde rubrieken foutmeldingen geven.
Ik heb eens alles standaard ingesteld kwestie dns (automatisch telenet dns dus) en privaat (ipv openbaar) netwerktype in windows 10, maar dat verandert niks. Sommigen hier beweren dat de site direct laadt, dus er moet toch iets zijn wat dat veroorzaakt. Het enige wat ik niet geprobeerd heb is locale windows account ipv domein account.
In de android app worden de gegevens traag, maar toch binnen een tiental seconden geladen.
Kan telenet eens de optimale netwerkinstellingen meedelen voor consultatie via een browser op een desk/lap/top?
Kan telenet dezelfde historiekfunctionaliteit toevoegen aan mobieledataverbruik?
@Ex-Netweter
Hier is ook geen enkel probleem om 'mijn Telenet' direct te openen via Macbook en in WIndows 10 op verschillende browsers.
Telenet gaat je hier geen antwoord geven in verband met die netwerkinstellingen om je daar mee te kunnen helpen.
Heb je dat probleem op alle pc's, browsers, ...?
Tijdens het laden van je Mijn Telenet, zie je iets verschijnen in de statusbalk van de browser?