Beantwoorden
MarioWitdoek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mijn Telenet-pagina laadt traag: wat te doen?

"mijn telenet" is zo onnoemelijk traag ... bijna niet werkbaar ...  dit is reeds van in het begin zodat ik bijna niet kan geloven dat dit serverside is

 

hebben jullie dat ook (tot 30 sec om pagina op te vragen!!)

 

Mario 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: mijn telenet traag

0 Likes
5 reacties
Ponnet
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Mijn Telenet-pagina laadt traag: wat te doen?

Dag Mario
Hier wilt de website zelfs niet degelijk laden. 

Echt ondoenbaar.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn Telenet-pagina laadt traag: wat te doen?

Hier open als een rakket   Limburg Noord

pietermj
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Mijn Telenet-pagina laadt traag: wat te doen?

k wou eens kijken naar mijn vorige periode mobiel verbruik, maar dit is niet beschikbaar. Voor het gewone internetverbruik kan je de vorige periode wel zien.

In ieder geval laadt mijn.telenet.be extreem traag, soms zo traag dat bepaalde rubrieken foutmeldingen geven.

Ik heb eens alles standaard ingesteld kwestie dns (automatisch telenet dns dus) en privaat (ipv openbaar) netwerktype in windows 10, maar dat verandert niks. Sommigen hier beweren dat de site direct laadt, dus er moet toch iets zijn wat dat veroorzaakt. Het enige wat ik niet geprobeerd heb is locale windows account ipv domein account.

In de android app worden de gegevens traag, maar toch binnen een tiental seconden geladen.

Kan telenet eens de optimale netwerkinstellingen meedelen voor consultatie via een browser op een desk/lap/top?

Kan telenet dezelfde historiekfunctionaliteit toevoegen aan mobieledataverbruik?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet-pagina laadt traag: wat te doen?

@pietermj  

Hier is ook geen enkel probleem om 'mijn Telenet' direct te openen via Macbook en in WIndows 10 op verschillende browsers.

 

Telenet gaat je hier geen antwoord geven in verband met die netwerkinstellingen om je daar mee te kunnen helpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nickw
Experienced Meerweter
Berichten: 104
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Mijn Telenet-pagina laadt traag: wat te doen?

@MarioWitdoek

Heb je dat probleem op alle pc's, browsers, ...?

Tijdens het laden van je Mijn Telenet, zie je iets verschijnen in de statusbalk van de browser?

0 Likes