|
26.564
netweters
|
165.216
antwoorden
|
|
22.170
vragen
|
Mytelenet app opent enkel via 4G. Via wifi krijg ik enkel de telenet smiley en opent niet.
Op alle wifi of heb je dit probleem enkel thuis?
Overal. Enkel bij 4G en bij wifi krijg ik enkel het telenet gezichtje.
Zelfde probleem nog na update 5 mei. Zie wel de update maar via WiFi enkel gezichtje. Bij 4G correct. Werkt ook via telenet in Google. Ook na diagnose hetzelfde.
Heb je de meest recente versie van de app? Onder Android draai ik hier versie 6.0.0.
Is recente versie van android