24.986
netweters
|
153.701
antwoorden
|
20.850
vragen
|
Na de wijzigingen van telenet kon ik niet meer inloggen op Streamz, dit op geen enkel toestel. Pc tv box gsm. Er kwam een error melding.
Nu kan ik al wel inloggen, maar Streamz geeft aan dat ik geen abonnement heb, dit zit echter wel in mijn telenet abonnement.
De klantenservice zegt dat men ermee bezig is. Dit is nu al wel twee weken dat ik niet kan kijken.
De rekening voor mijn abonnement te betalen werkt wel nog, hier zijn geen problemen mee blijkbaar.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Streamz abonnement werkt niet meer na aanpassingen tele
@Geert_en_betty Voor de periode dat je niet kan kijken kan je bellen naar Telenet om dit bedrag terug gestort te krijgen.
Bedankt, ik had in de app van de klantendienst al gevraagd of er een vergoeding is. Blijkbaar is dit een algemene storing en geeft men geen vergoeding.
Ik zal eens telefonisch contact opnemen en vermelden dat ik een terugbetaling wens van de tijd dat Streamz niet beschikbaar is.
Vermits het een algemeen probleem zou zijn, vind ik het raar dat ik geen informatie terugvind van andere klanten.
@Geert_en_betty Er zijn hier op het forum nochtans nog klanten dat het al gemeld hebben vorige week, je bent niet de enige.
Op de 27 Mei warren er problemen deze zijn toch opgelost we zijn nu 11 juni
Gooi de app er nog eens af en zet hem terug wis eens de cookies
Stuur de mededeling eens door via whatsapp telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Hoe kan ik van mijn TV box de Streamz app wissen?
Trek eens de stroom stekker van de modem en de tv box eens uit 5 min
Steek terug laat rustig opstarten
Klik dan eens op de app van Streamz om terug in te loggen
Of herstarten vanuit fabrieksinstelling
Huisje
tandwiel
systeem
fabrieksinstelling
Alles uitgetrokken 10min gewacht, modem terug laten opstarten, nadien TV box terug ingestoken.
naar de apps gegaan, streamz gekozen, naar een aflevering gegaan, staat in rode tekst "enkel met abonnement".
uitgelogd bij Treamz op TV box, terug inloggen bij Streamz "ga verder via Telenet" gele knop.
Zelfde resultaat, staat in rode tekst "enkel met abonnement".
Terug uitloggen en Streamz afsluiten, Streamz terug starten, terug gele knop "ga verder via Telenet"
Zelfde resultaat, staat in rode tekst "enkel met abonnement".
op een andere manier inloggen op Streamz, QR code scannen, gedaan met GSM, melding "gefeliciteerd, U ben klaar!" uw apparaat is nu verbonden op GSM.
Terug iets willen kijken op Streamz, melding rode tekst "enkel met abonnement".
pffff
Stuur de foto's door via whatsapp telenet
Of het vandaag nog goed komt weet ik niet
Foto's staan in de chat
Morgen zullen ze contact met je opnemen
Gebeurt er niets zet in de tekst contact blijf dit herhalen je zal vlug contact krijgen