24757
netweters
|
152408
antwoorden
|
20700
vragen
|
Hallo,
Ik kan op de nieuwe app, de knop 'wifi beheren' niet aanleggen. Springt onmiddellijk terug op uit. Iemand nog dit probleem? Ik heb de app al verwijderd en de cachegegevens gewist, opnieuw de installatie gedaan en nog steeds hetzelfde probleem. Mijn gsm springt dus niet meer automatisch over op TelenetWifree.
Je kan proberen de beveiligingscertificaten te verwijderen indien het om een iPhone gaat.
Android 6.0
@Jerom85- Dit heeft volgens mij niet veel te maken met WIGO 2.0, maar méér met Telenet Mobile. Ik heb je bericht dan ook verplaatst naar Apps > Telenet apps.
Heb je al eens geprobeerd je af te melden en dan terug aan te melden?
Dit heb ik al gedaan, heb zelf gsm tot aan fabrieksinstellingen geplaatst en alles op geinstalleerd. Die functie werkt nog steeds niet
@Jerom85- Ik heb een Nexus 5X die onder Nougat (Android 7.x) draait en daar werkt de app zonder problemen. Wat ik je willen aanraden om uit te sluiten dat het aan jouw type toestel te wijten is: post een nieuw bericht op dit bord, maar met jouw toestel in het onderwerp, bijv. Samsung Galaxy S4 Mini - Problemen met Telenet Mobile.