Beantwoorden
jnvr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Oeps er ging iets mis : meer dan een maand open ticket

Momenteel bijna 2 maanden zonder digitale tv door een wijziging van telenet die de link tussen mijn account en digitale tv gebroken heeft.
Sinds ze mijn account aangepast hebben naar  Giga Internet + TV(ongevraagd) krijg ik de foutmelding "oepz: er ging iets mis" bij het openen van digitale tv.

Dit komt voor op browser, app, verschillende type toestellen,.. . Hier is er dus duidelijk iets foutgelopen in hun wijziging met mijn account.
Mijn account blijft al meer dan een maand op "status : toegang digitale tv : Wordt geactiveerd" staan.

je zou verwachten dat een probleem veroorzaakt door telenet zelf enige prioriteit krijgt maar dit is duidelijk niet het geval.

Tevergeefs al hulp gezocht bij Telenet support maar dit is heel teleurstellend.
Na al die tijd meermaals contact te hebben met telenet krijg ik geen oorzaak, geen reden, geen oplossing, geen vooruitzicht.
Wekelijks al om updates gevraagd doordat dit wel blokkerend is voor mij maar ik krijg steeds gelijkaardige antwoorden zonder context.

"Helaas kunnen we je geen verdere informatie meegeven"
"excuses voor dit ongemak! Ik zie inderdaad dat onze achterliggende dienst momenteel nog bezig is met de verwerking van het dossier, Jammer genoeg kan je op dit moment geen update geven"
"Dag , ik zie dat je dossier nog in behandeling is. Helaas heb ik nog geen update voor je, ze zijn hier nog volop mee bezig"
.....

Ik zou hier perfect mee kunnen leven indien dit binnen een acceptabele tijd opgelost wordt maar dit is hier duidelijk niet het geval.
Na bijna twee maanden willen ze nog altijd geen deadline of schatting geven.

Dit kan dus gerust nog maanden aanslepen zonder mij de kans te geven om gewoon van provider te switchen.

 

Iemand een idee via welke kanalen je betere support kan krijgen?

 

 
 
 
0 Likes
2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Oeps er ging iets mis : meer dan een maand open ticket

Als het bij de technische dienst ligt, dan gaat de manier waarop je Telenet contacteert weinig veranderen; elke klantendienst medewerker zal dan terugkoppelen naar het bestaande dossier. 

2 maanden is inderdaad wel echt lang; misschien eens tijd om klacht neer te leggen bij de Ombudsdienst Telecommunicatie 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Oeps er ging iets mis : meer dan een maand open ticket

Hallo,

 

Jij krijgt tenminste nog antwoord al is dat antwoordt niet wat je graag wil horen ik ben ook naar de "achterliggende dienst" gestuurd voor een totaal andere probleem en het lijkt wel alsof men bij de klantendienst in slaap gevallen is maar de facturatie die loopt netjes verder hoor om achterwaarts de muren van op te lopen.

0 Likes