Beantwoorden
Danyo
Freshman Alleslezer
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

ik zit nu al een paar maand ondertussen to proberen om een beheerder log in te maken, wat blijkbaar niet mogelijk is?

Mijn probleem is dat op een bepaald punt om zo'n account aan te maken, er gevraagd word naar je persoonlijke gegevens, wat begrijpbaar is. Ik geef mijn gegevens in, en blijkbaar zijn deze niet correct? Er is niemand anders dat hier woont, het is niet mogelijk dat deze gegevens verkeerd zijn. Contact opnemen via messenger is nutteloos, je krijgt steeds dezelfde vraag terug, na 4 weken wachten, en dan antwoord je meteen, om vervolgens dezelfde vraag terug te krijgen. Kunnen die mensen niet vorige gesprekken lezen? En ik heb betere dingen te doen om een uur lang aan de telefoon te hangen.

Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Voornaam, achternaam, beide, in andere volgorde etc invullen (normaal enkel achternaam, maar dat werkt dus niet)
- Messenger contact opgenomen, nutteloos, 5 verschillende personen gesproken, 1 2 keer, ze vroegen allemaal hetzelfde ( laatste 4 cijfers van rijksregister nummer ), maar deden er niets mee.
-Geprobeerd in te loggen met telenet email, gaat dezelfde richting op en komt op hetzelfde probleem uit.
-Een log in gemaakt als gebruiker, wat om de 1 of andere manier wel werkt, maar daar kan ik dus niet mijn modem problemen mee testen of mijn facturen bekijken enz.

Ik weet niet goed wat ik hier verder mee moet doen nog, begin spijt te krijgen dat ik niet die fiberklaar heb aanvaard van proximus.

0 Likes
9 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

join the club precies hetzelfde probleem als ik ben je ook naar de mysterieuze "achterliggende dienst" gestuurd ? .

 

Telenet stop met de verdeling van nieuwe modems of tvboxen of pods of whatever tot je de activatie problemen van deze toestellen definitief opgelost hebt jullie klanten met andere problemen die hierdoor achteruit geduwd worden in de reeds veel te lange wachtrij zijn je al op voorhand dankbaar.

@DanyoHet proces dat jij beschrijft dat is de verificatieprocedure telenet is wettelijk verplicht om na te gaan of jij wel de contracthouder bent en dus degene met een recht op beheerder toegang als de informatie die je doorgeeft niet overeenstemt met wat zij kunnen zien dan heb je een probleem.

0 Likes
Danyo
Freshman Alleslezer
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

Nee, naar die dienst ben ik nog niet door gestuurd, zal nog wel komen denk ik.

 

Het gaat bij mij wel niet om een nieuwe modem, ik ben al jaren klant, en deze modem heb ik al zeker 3 jaar, ik moest begin dit jaar een aanpassing doen aan mijn instelling, toen ik teweten kwam dat mijn normale log in niet meer werkte omdat hij moest veranderd worden, en ik dus niets meer kon doen. Ik heb ook nooit geen bericht gehad over dat ik een aanpassing moest maken.

 

edit.: Het is logisch dat ze vragen om te verifieren, maar op mijn aanrekening staan mijn gegevens wel correct. Op mijn webmail zijn mijn gegevens correct. Ik ga er dan vanuit dat het bij hun ook wel correct zou moeten zijn.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

Telenet heeft al maandenlang IT-problemen. Wellicht is je persoonlijke informatie niet correct in het systeem geregistreerd.

Als je via https://www2.telenet.be/nl/profiel/profiel/ er zelf niet in slaagt om een profiel aan te maken, dan zou Telenet dit voor jou moeten kunnen oplossen.

Bij Fiberklaar kan je steeds je adres eens checken om een aansluiting te vragen zonder abonnementsverplichting: https://www.fiberklaar.be/nl/check-jouw-adres

0 Likes
Danyo
Freshman Alleslezer
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

Ik heb gelezen dat ze problemen hebben, ik denk wat mij het meeste stoort dat ik tot 6 keer dezelfde gegevens heb moeten doorgeven, inclusief mijn klantennummer, rijksregister nummer etc, en dat ze daar niets mee doen. Niet de vorige berichten lezen van een openstaand probleem is niet acceptabel, misschien zou hun wachtlijn korter worden als ze wel degelijk problemen zouden oplossen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

Kijk, als je deze manier van klantenondersteuning niet acceptabel vindt, dan hoef je dit ook niet te accepteren.
Je bent altijd vrij een andere operator te kiezen voor je telecomdiensten.

0 Likes
Danyo
Freshman Alleslezer
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

Ik ben al jaren klant, en heb nog nooit problemen hiervoor gehad, en ben altijd snel geholpen in het verleden, ik denk dat het zeggen dat hoe dingen nu gaan niet acceptabel is kritiek is dat mag gegeven worden.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

Er wordt nog altijd aangemodderd met hun ITprobleem. Dit is al maanden zo. Ik denk dat de helpdesk medewerkers ondertussen dolgedraaid zijn. Zeker omdat Telenet er niet in slaagt het op te lossen maar ook niet helder communiceert. Jammer maar helaas.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

@DanyoDat over die modems enzoverder dat zeg ik omdat dossiers die naar de "achterliggende dienst" gestuurd worden niet verwerkt worden in de volgorde dat ze binnenkomen klanten waarbij hun telenet diensten helemaal niet werken die mogen voorsteken ....

 

Hoewel dat normaal is zorgen ze er zelf voor dat wij met andere problemen telkens opnieuw achteruit geduwd worden en dat vind ik niet kunnen ik moet ook betalen op het einde van de maand en nee hoor de facturatie dienst heeft geen problemen rarara .

0 Likes
Danyo
Freshman Alleslezer
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Onmogelijk om een beheerder log in aan te maken.

Voor de 1 of andere reden is het me zojuist gelukt na verschillende pogingen om een stap verder te geraken! Ik kreeg het scherm om een mail te versturen, die heb ik aangekregen, de mail met "Maak snel een persoonlijke login aan", dus ik volg de link, kom ik weer op die pagina met "vul je gegevens in" familienaam en geboortedatum.. En surprise surprise, hetgeen dat ik 2 minuten ervoor had ingevuld, is blijkbaar spontaan niet meer correct.

0 Likes