24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
ik kan niet inloggen, omdat jullie mijn e mailadres verkeerd gezet hebben, staat op edpnet, dit is al jaaaaaren niet meer in gebruik, ik kan al jaren niet meer inloggen, wijzig mijn e maildres, jullie sturen via klantendienst WEL op juiste e mailadres DIT IS HET NIETSZEGGENDE ANTWOORD : Hey Chris, onze oprechte excuses voor het feit dat wij jouw bericht nu pas kunnen beantwoorden. Maar wij kunnen geen support aanbieden op Gmail. Dit is omdat dit geen service is van Telenet. Schept dit duidelijkheid? Jennyfer
Dan moet ik mijn rekeningnr opgeven (laatste 4 cijfers) , mijn RRnr, mijn e mail en dan zeggen ze dit ?????? AL MEER DAN 10 JAAR KAN IK NIET INLOGGEN EN AL MEER DAN 10 JAAR E MAILADRES VERANDERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASTANBLIEFT???
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: login op pagina door fout e mail adres onmogelijk
Hey @ikketikke
Bedoel je hiermee dat je graag gebruik zou maken van 1 of meerdere Telenet-apps of de website van Telenet via jouw e-mailadres en dat het daar misloopt?
Da's wel degelijk iets dat opgelost kan of moet worden via onze Klantendienst. Of bedoel je toch nog iets anders?
Bezorg je ons wat meer info? 🙂
ik wil kunnen inloggen op mijn klantenpagina tis al.. maar dat lukt niet, en ze sturen dan een e mail naar onbestaand e mailadres, ze wijzigen het niet na xtig keer vragen.. altijd onzinnige antwoorden geven.. ik heb al **bleep** jarenlang enkel inloggen lukt niet en ik ben het beu .. ik zal byebye zeggen !!!
Hiervoor kan je dan toch best even terug contact opnemen met de klantendienst van Telenet, zij helpen je graag verder. 🙂
Die helpen je zeker graag verder als je dit jaar nog antwoord krijgt ..... 🙄