24810
netweters
|
152843
antwoorden
|
20744
vragen
|
Hallo, ik heb vandaag op 2 smartphones de yelo app geïnstalleerd. Ik kan live kijken, maar de opnames niet. Het is een opname van Vier en zou dus moeten lukken. De melding die ik krijg :
Ik ben verbonden met de thuis Wifi, de decoder staat aan en is interactief, ik gebruik de juiste login en heb maar één klantnummer .... Dit is dus allemaal in orde...dus... wat nu? Bedankt voor de hulp!
@Ex-Netweter@ schreef:Hallo, ik heb vandaag op 2 smartphones de yelo app geïnstalleerd. Ik kan live kijken, maar de opnames niet. Het is een opname van Vier en zou dus moeten lukken. De melding die ik krijg :
Ik ben verbonden met de thuis Wifi, de decoder staat aan en is interactief, ik gebruik de juiste login en heb maar één klantnummer .... Dit is dus allemaal in orde...dus... wat nu? Bedankt voor de hulp!
Heb je bij filtering "enkel opnames die kunnen worden afgespeeld op dit toestel" aangezet?
Want waarschijnlijk is het gewoon onmogelijk, er is slechts een heel beperkt aantal opgenomen programmas die via de yelo play app kunnen bekeken worden.
Groetjes
Evarist
Bedankt voor je tip, ik heb de filter aan gezet, en er blijven 3 programma's over die ik zou moeten kunnen zien, maar dezelfde melding verschijnt 😕
Klinkt goed 😊 enig idee hoelang deze testfase duurt?
Nee, ze zijn verbonden met mijn eigen netwerk 😕