Beantwoorden
KVH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Opnames via Yelo Play lukken niet meer op iPad

Sinds enkele dagen kan ik sommige recente opnames in Mijn TV via de Yelo Play app niet meer bekijken op mijn Ipad.

Ik weet dat dit gebeurt bij oudere opnames die alleen via Digicorder te bekijken zijn.

In dit geval gaat het om 2 opnames van NPO2 en NPO3 van zaterdag 7 november

Ik kan wel via de app bekijken op de digicorder 

Het rare is, het zijn 2 opnames van de laatste aflevering van twee verschillende series waarvan ik de eerste afleveringen wél op mijn ipad kon bekijken

Ik krijg ook geen enkele foutmelding

Alvast hartelijk dank voor een oplossing

 

Titel aangepast door Bjarne | Originele titel: Yelo TV app

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames via Yelo Play lukken niet meer op iPad

@KVH 

Bekijk op volgende site eens of je niet zondigt tegen de regels.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-opnemen-via-yelo-play/

Indien er andere beperkingen zijn kan je deze eens melden.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KVH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Opnames via Yelo Play lukken niet meer op iPad

Bedankt voor de snelle reactie, heb de site bekeken maar zie niets wat een beperking zou inhouden.

De zenders waarover het gaat zijn toegelaten voor opnames via de app.

Ik begrijp ook niet wat er sinds vorige week zou veranderd zijn. Toen kon ik een vorige aflevering wel bekijken.

Alvast bedankt mocht er je nog een oplossing te binnen schieten

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames via Yelo Play lukken niet meer op iPad

@KVH 

Herstart de digicorder eens (knop achteraan+20 sec wachten voor herstart). Of zet hem terug naar fabrieksinstellingen. Let bij dat laatste wel op voor uw opnames. Anders is er een goede reden om ze niet meer te kunnen zien.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KVH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Opnames via Yelo Play lukken niet meer op iPad

bedankt voor de info en super dat er mensen zijn die de moeite nemen iemand te helpen!

Digicorder uit en aan had ik inderdaad al geprobeerd, zonder resultaat.

Het gaat enkel over 2 opnames, zoals in mijn eerste bericht vermeld

Alle andere opnames kan ik wel bekijken  op iPad
Naar fabrieksinstellingen doe ik niet omwille van de door jou aangehaalde reden: mogelijk verlies van opnames

Voorlopig wacht ik af wat er gebeurt met de volgende opnames van deze serie

vriendelijke groeten 

KRVH

 

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames via Yelo Play lukken niet meer op iPad

Je hebt twee opties op de Digicorder:

  1. fabrieksinstellingen met behoud van opnames
  2. fabrieksinstellingen waarbij opnames gewist worden.
0 Likes
KVH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Opnames via Yelo Play lukken niet meer op iPad

Ondanks de antwoorden die ik kreeg en uitgeprobeerd heb is het niet gelukt om specifiek deze 2 opnames te bekijken op mijn iPad.

Wel kunnen swipen naar TV toestel

Toch hartelijk dank voor de moeite