Beantwoorden
Gerryvg
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen met opnames in yelo app

Sinds kort kunnen we via de yelo app en mijn tv niets meer terugkijken wat via de digicorder opgenomen is .enkel tv kijken lukt wel.

 

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Problemen met yelo app

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Problemen met opnames in yelo app

@Gerryvg 

Heb je volgende dingen al geprobeerd:

De digicorder 1 minuut zonder stroom zetten.

De Yelo app verwijderen en opnieuw installeren.

Helpt dit niet dan kan je ook nog proberen de modem/router van Telenet 1 minuut zonder stroom te zetten.

Na het zonder stroom zetten uiteraard voldoende lang wachten tot de toestellen terug volledig opgestart zijn.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met opnames in yelo app

@Gerryvg 

Je weet het waarschijnlijk wel, maar je kan met de Yelo app niet alle opgenomen programma's bekijken. De zenderlijst waarvoor het kan is vrij beperkt.

Je komt dat snel te weten wanneer je in de app bij de keuze van de digicorder (als je er meerdere hebt) de optie aanvinkt: toon enkel opnames die je op dit toestel kan bekijken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes