Beantwoorden
Jarne-B
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Profiel maken als nieuwe klant zonder actieve diensten

Hallo,

Mijn vriendin en ik zijn sinds kort klant bij Telenet. We hebben gekozen om 'One for Two' te nemen. We hebben alles in een fysiek Telenet center besteld omdat we ook nog een basisopstelling moeten laten plaatsten in ons nieuwe appartement. 

Nu is er een afspraak gemaakt voor midden juni. De medewerker heeft ons meegegeven dat de installateur op datzelfde moment de gsm nummers en het internet activeert. 

Ondertussen hebben we enkele mails gekregen waaronder 1 mail voor ons profiel te bevestigen en te beheren.

Wanneer we op deze link klikken krijgen we niets te zien (afbeelding 1 onderaan). Mijn vriendin had nog geen account en ikzelf was een gebruiker bij de ouders.

Ondertussen had ik mijn gebruikers account verwijderd en wou ik een nieuw account aanmaken a.d.h.v. ons klantennummer dat op de mail stond.

Echter krijgen we nadien een melding dat we niet kunnen registreren met ons klantennummer (afbeelding 2 onderaan).

Nu heeft de medewerker wel de diensten op naam van mijn vriendin gezet (haar pas ingelezen), maar mijn mailadres gebruikt als contactpersoon voor de diensten.

Dit omdat mijn vriendin recent problemen had met haar mailbox. Kunnen wij dan geen profiel aanmaken omdat de naam van de klant (mijn vriendin) anders is dan het mailadres (dat van mij)? Of komt het doordat mijn mailadres nog gekoppeld was aan een gebruikersprofiel bij mij thuis? Of kunnen we pas een account aanmaken nadat de diensten geactiveerd worden in juni?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Afbeelding 1

JarneB_0-1684312097022.png

Afbeelding 2

JarneB_1-1684312366959.png

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Account aanmaken / Toegang tot account als nieuwe klant

 

 

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Profiel maken als nieuwe klant zonder actieve diensten

@Jarne-B 

Zolang je diensten niet actief zijn kun je geen account aanmaken dus je dient echt te wachten tot alles geïnstalleerd is en actief is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.