Beantwoorden
Anne__
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Programma van begin kijken via Flow

Ik kijk momenteel tv via de flow-app op een Samsung tv.
Kan je hierbij een programma van het begin kijken terwijl het live nog bezig is? Indien ja, hoe?

Als dat niet kan, gaat dit dan wel via TV-box (Iconic)?

 

Ik vind het namelijk erg vervelend dat als ik 5 minuten te laat ben, ik eerst een uur moet wachten alvorens ik het programma van het begin kan kijken...

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programma van begin kijken via Flow

@Anne__  

Als je terug kijk tv hebt 7 dagen dan kan je dus ook een programma terug zien of beter gezegd vanaf het begin kijken , dus ook als het programma al even bezig is. 

 

Welk pakket heb je ? Want je dient wel het juiste pakket te hebben waar dit bij inbegrepen zit. Dat kan zijn :

 

Wigo , One(up) of Play ( More) 

 

Hier is een tv box en One up en kan dus een programma terug kijken ook als deze al begonnen is. Houd er ook rekening mee dat niet elk programma deze functie ondersteund aangezien het niet op elk programma kan of zender kan. Dit heeft met bepaalde rechten te maken. 

 

Of de tv flow dit kan weet ik niet daar zul je moeten wachten op iemand die dit wel gebruikt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Programma van begin kijken via Flow

@Anne__ @patrick37 ja je kan een programma dat live bezig is bekijken vanaf het begin & 7-dagen terugkijken (of 60, als je het bewaard hebt). Op Apple TV kan dit door op de menu knop te duwen, dan verschijnt de "vanaf begin kijken" knop. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Anne__
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Programma van begin kijken via Flow

Ik heb One.

 

Het ene programma start vanaf het begin, het andere niet. Ik vind niet hoe ik de keuze kan maken tussen kijken vanaf het begin of live. Ik heb geen Apple TV of Chromecast. 
Ik kan ook niet terug- of verderspoelen als ik kijk via flow. Ik gebruik de afstandsbediening van mijn recente Samsung tv, maar als ik de knop induw krijg ik enkel een rondje op de tv met de symbolen van verderspoelen enz. op. Als ik deze vervolgens induw gebeurt er niks. Terug- en verderspoelen kan wel als ik kijk via bv. de vtmgo app. 

0 Likes
SJRZBZZ
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! It's your first party!

Programma van begin kijken via Flow

Hier heb ik ook een hele tijd gefrustreerd op zitten zoeken, bleek echter dat de balk onderaan eerst geselecteerd dient te worden. Hierna pas kan je het bolletje op de balk verslepen tot bvb. het begin van de aflevering. 

0 Likes