Beantwoorden
C3Q
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot geïnstalleerd maar toestellen niet verbonden

Beste,

Ik heb de safespot app geïnstalleerd en alles BLIJKT te werken.

Maar wanneer ik de toestellen open klik bij toesteldetails, staat er bij status overal: niet verbonden.

Als ik dus op internet pauzeren duw dan merken de gebruikers ook niets op, ze surfen gewoon verder.

Hoe verhelp ik dit?

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot geïnstalleerd maar toestellen niet verbonden

@C3Q 

Je zegt ik heb de Safespot app geinstalleerd maar heb je Safespot ook op de betreffende apparaten geinstalleerd ? 

Voor een goede en correcte werking dien je ook Safespot op de apparaten te installeren anders heeft de werking ervan geen zin. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
C3Q
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot geïnstalleerd maar toestellen niet verbonden

Heb ik inderdaad niet gedaan.

Maar bijvoorbeeld een spelconsole zonder app store....

Deze kan ik dan niet blokkeren met de app?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot geïnstalleerd maar toestellen niet verbonden

@C3Q 

Voor de installatie van Safespot op verschillende toestellen heb je geen app store nodig. Op de pc of een tablet of een laptop kan je zo installeren als beveiliging. Zie deze link om het op verschillende toestellen te installeren. 

Een spelconsole wordt zo beschermt daar kan je het idd niet installeren. 

Nu heb ik net eens in mijn Safespot+ app gekeken en ik heb de optie gezin er in staan en kan daar gebruikers in zetten maar die gebruikers kan ik dan toestellen toe wijzen. Ik vermoed dat je op die manier te werk moet gaan om het voor elkaar te krijgen. 

Wil je er wel even op wijzen je zegt Safespot maar om die optie te gebruiken voor ouderlijk toezicht , want dat is de functie en officiele benaming , moet je Safespot+ hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kanjo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Safespot geïnstalleerd maar toestellen niet verbonden

Als je de app opent zie je op het beginscherm of je verbonden bent? Je ziet ook de verbonden toestellen en totaal van geregistreerde toestellen. Wat je kan doen in de app is de gezinsleden in je gezin toevoegen en kan je nog leeftijdscategorie kiezen bedtijd ... Bij bezoekers verbonden op netwerk verplaats ik die naar de gastenzone en indien je deze wil blokkeren kan je die ook verplaatsen naar geblokkeerde zone. Dit kan je bij netwerk doen. Ook ik heb alleen de safespot app geinstalleerd en verder heb ik geen andere apps geinstalleerd op de andere toestellen. Vindt na test dat dit beetje tegenvalt zoals de VPN die erbij komt. Dat is mijn persoonlijke mening. Ook als info ik kan de safespot gebruiken zelfs als ik niet thuis ben. Gewoon op mobiel netwerk kan dit.

 

0 Likes