Beantwoorden
patpc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot guard op Windows 10 blokkeert game & Facebook

Geachte,

 

Ik heb onlangs safespot gedownload op al mijn toestellen.

Zo te zien werkt alles perfect en doet het goed zijn best, maar volgens mij doet het te goed zijn best.

 

Op de laptop werkt alles perfect, zowel trainstaion als facebook.

 

MAAR op de pc's rarara.

 

Ik werk met windows 10

Ik speel nl. het spel Trainstation van Pixel Federation, als ik het opstart met de safeguard aan dan verbreekt hij onmiddellijk de verbinding, hoe krijg ik deze terug aan? Door safeguard uit te schakelen werkt het normaal, maar dat is niet de bedoeling.

 

Ik gebruik ook Facebook zoals velen, dus reclame genoeg anders zou facebook niet bestaan.

Daar blokkeert hij in de rechte bovenhoek de reclame, als ik met iemand wil chatten dan lukt het niet, ik kan niet op de naam klikken, wat moet ik dan doen, gewoon er uit gaan en terug opstarten dan is het probleem opgelost en kan ik verder.

 

Hopelijk kan iemand en oplossing geven, anders heeft het geen zin om safeguard te installeren op pc.

 

Ik heb onlangs Telenet laten installeren, de installatie is heel goed verlopen en alles werkt perfect.

Maar na 2 uur kreeg ik op bepaalde zenders een mozaiekbeeld tevoorschijn (dus storingen)

Ik neem ook veel programma's op.

Als ik  naar een opname kijk van een gestoorde zender waren er geen storing te zien.

Wat heb ik gedaan :

- de decoder uitgeschakeld gewacht en terug ingesteld probleem niet opgelost.

- de modem uitgeschakeld gewacht en terug aangezet probleem niet opgelost.

- daarna beiden tegelijk probleem niet opgelost.

- daarna heb ik de stekker uitgetrokken van de netwerkverdeler en gewacht nadien terug ingeschakeld probleem opgelost, soms krijg ik nog van die storingen op het beeld, dus volgens mij licht het aan de netwerkverdeler, deze is niet vervangen door de installateur.

 

Met de vriendelijke groeten

en de meeste hoogachting.

 

Patrick een tevreden klant

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Safespot guard

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Safespot guard op Windows 10 blokkeert game & Facebook

@patpc voor uw 2de probleem, de netwerkverdeler NIU waarschijnlijk kan je normaal als de installatie pas is gebeurd een controle laten doen door telenet of er toch nog een probleem is daarmee waardoor je de problemen hebt, het kan ook zijn dat je verlies hebt op de kabel dat van buiten binnen komt, best eens bellen met telenet of hen contacteren via Facebook of twitter of whatsapp 😉 

veel succes met de oplossing voor je problemen.

 

over de safeguard kan ik je niet helpen, gebruik dit zelf niet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes