|
25.771
netweters
|
159.620
antwoorden
|
|
21.512
vragen
|
Via mijn nieuwe ONEUp is 'safesurf' inbegrepen, maar ik kan het niet activeren want krijg melding dat ik eerst Safespot abo moet stopzetten. Dus, ik naar Safespot abo opzeggen. Via 'mijn telenet' -> opties vind ik het item Safespot met een knop 'stopzetten' ernaast... maar ik kan deze niet aanklikken. En zo blijf ik van het kastje naar de muur klikken 🙄 Iemand een idee of ik hier iets over het hoofd zie ?
Alvast dank voor een reactie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bel even naar de klantendienst: 015 66 66 66
Dan is het meteen in orde 🙂
Dankjewel voor de reactie.
Als Telenet aankondigt dat de klant makkelijk zelf dingen kan regelen via MyTelenet dan reken ik erop dat het ook kan. De reden waarom ik telefoongesprekken vermijd is omdat ik hardhorend ben. 😕
Dat begrijp ik.
En het zou inderdaad via Mijn Telenet perfect mogelijk moeten zijn.
In dit geval is whatsapp misschien een oplossing voor jou?
Idd, daar had ik niet aan gedacht. Bedankt, doe ik.