41887
netweters
|
18397
gesprekken
|
19882
vragen
|
Goedendag
Gisteren na de laatste update van Windows 10 (versie 2004) krijgen we de volgende meldingen van Safespot.
Ondertussen heeft Safespot een update gedaan, maar het probleem blijft bestaan.
Wie heeft deze melding nog?
Alvast bedankt,
Opgelost! Ga naar oplossing.
volledige format C gedaan en nadien alles terug geïnstalleerd heeft me wel 2 dagen werk gekost
Hey Frank,
bij mij geen enkel probleem via de normale procedure van Windows.
Wel heb ik de schijf terug opgeruimd dat alles verwijderd is van versie 2014, zo is de rommel ook verwijderd.
Greetz
Hey, dat werkt ook. Wel een drastische oplossing.
Maar zo is de computer terug volledig zuiver om te beginnen.
Greetz
maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.daarvoor betaal je geen 5 euro in de maand
@frank14 schreef:volledige format C gedaan en nadien alles terug geïnstalleerd heeft me wel 2 dagen werk gekost
Als je een backup image gehad zou hebben met bijvoorbeeld Macrium Reflect (Free), dan had dat je welgeteld 10 minuten geduurd. Misschien iets voor de toekomst?
telenet heeft zelfs niet gereageerd op e-mail straffe firma moet ik zeggen en dan betaal je enorm veel
weet iemand of probleem met safespot voor win 10 2004 reeds opgelost is ??
Goedendag
Heb gisteren een technieker aan de lijn gehad en volgens hem zou de laatste update van Safespot op 16 juli dit probleem moeten oplossen.
Maar heb het zelf nog niet kunnen uit proberen.
Laten we hopen dat dit wel het geval is. 👍
Heb de update voor juli van windows 10 gedaan en dan de nieuwe download van safespot geprobeerd .. en eindelijk werkt het !
De klantendienst van Telenet zou de moeite moeten doen om dat mede te delen aan alle klanten die maandelijks betalen voor safespot.
dank u voor de inlichting 😀
heb update nu ook gedaan voor win 10 versie 2004 en safespot werkt nu perfect🙂
Inderdaad, ook de update uitgevoerd en geen conflict meer met Safespot.
Ik krijg zelfs safespot niet geinstalleerd met deze update. Ik hou wel vast aan de win updates. Wachten op telenet zeker?
Goedendag
Dat is vreemd, bij mij werkt de Safespot op dit moment wel na de update windows versie 2004.
met nieuwe update van win 10 zijn er toch helemaal geen problemen meer met safespot heb je al eens geprobeerd op safespot volledig te verwijderen dan pc afsluiten en heropstarten en nadien safespot terug te downloaden