Beantwoorden
Nev
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

SafespotGuard-app koppelen aan Safespot-app

Hallo. Op mijn smartphone is de Safespot-app geïnstalleerd.

 

Mijn probleem: ik kan de Guard-app niet koppelen op mijn mobiele apparaten.

Dit gebeurt er:

-ik download de Guard-app op mijn laptop

-na deze installatie moet ik een koppelingscode intypen

-er verschijnt dan op mijn smartphone: ‘stap 2/2 geef deze code in’, maar er verschijnt helemaal geen code, en ook niet de optie om een ‘code aan te vragen’

 

Wat er waarschijnlijk aan de basis van deze fout ligt: Mijn Safespot staat op een oud telefoonnummer geregistreerd.

 

Kan er iemand een oplossing bedenken?

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

SafespotGuard-app koppelen aan Safespot-app

@Nev  

Heb hier hetzelfde probleem en heb me bevraagd via Whatsapp. 

 

Je dient safespot eerst te deactiveren via 'mijn Telenet' daarna 15 minuten wachten en dan opnieuw safespot terug activeren. De modem zal wel herstarten dus je internet verbinding zal even weg vallen. Daarna terug opnieuw safespot activeren via 'mijn Telenet' en dan kan je het juiste nummer er aan koppelen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.