Beantwoorden
aloiske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes!

Scherm smartphone op tablet spiegelen

Heeft iemand suggesties hoe ik beeld van mijn gsm naar mijn tablet kan sturen. Dit om bijvoorbeeld  via 4G een film op een iets groter scherm te kunnen zien. Ik kan mijn gsm gebruiken als hotspot maar dan verbruik ik data in plaats van gebruik te maken van free G. Beide hebben Android als besturing. 
 
Titel gewijzigd door: Daan (Mod) | Originele titel: Scherm Spiegelen.
Tekst gewijzigd door: Daan (mod) | Reden: Onleesbaar. 
0 Likes
18 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Scherm smartphone op tablet spiegelen


@aloiske  schreef:
Ik kan mijn gsm gebruiken als hotspot maar dan verbruik ik data in plaats van gebruik te maken van free G. 

Als je je smartphone gebruikt als hotspot voor je tablet, zal YUGO verbruik op de tablet ook nog onder Free G vallen 🙂

 

(bron

Wist je dat: als je van je toestel een persoonlijke hotspot maakt, kunnen anderen van je Free G gebruik maken via dat netwerk. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
aloiske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes!

Scherm smartphone op tablet spiegelen

@m-jan20 

Bedankt voor je antwoord. Ik had uiteraard enkele keren een test gedaan. Zo gisteren nog een half uur tv gekeken op mijn tablet en daarna het verbruik nagekeken via de app van telenet. Volgens deze app was het verbruik van free g niet veranderd. Of zijn de gegevens in de app niet juist?

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Scherm smartphone op tablet spiegelen

@aloiskehet kan wel even duur vooraleer dit zichtbaar is. Kijk zeker is onder “verbruikdetails” in Mijn Telenet, dan kan je zien hoeveel specifiek op welk moment van de dag aan Free G gebruikt is. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
aloiske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes!

Scherm smartphone op tablet spiegelen

@m-jan20 

Daar staat inderdaad een hoger verbruik. In de app is het verbruik van gisteren nog niet te zien. Ik vraag me af waarvoor deze app dan dient als die niet correct is.