De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Scherm smartphone op tablet spiegelen

Beantwoorden
m-jan20
Experienced Allesweter
Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Jij bent een pro! Happy New Year!

@aloiske  schreef:
Ik kan mijn gsm gebruiken als hotspot maar dan verbruik ik data in plaats van gebruik te maken van free G. 

Als je je smartphone gebruikt als hotspot voor je tablet, zal YUGO verbruik op de tablet ook nog onder Free G vallen 🙂

(bron

Wist je dat: als je van je toestel een persoonlijke hotspot maakt, kunnen anderen van je Free G gebruik maken via dat netwerk. 

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
aloiske
Freshman Weetjesweter
Happy New Year! Primeur! Twee handen vol! Leesclubje starten?

@m-jan20 

Bedankt voor je antwoord. Ik had uiteraard enkele keren een test gedaan. Zo gisteren nog een half uur tv gekeken op mijn tablet en daarna het verbruik nagekeken via de app van telenet. Volgens deze app was het verbruik van free g niet veranderd. Of zijn de gegevens in de app niet juist?

0 Likes
Beantwoorden
m-jan20
Experienced Allesweter
Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Jij bent een pro! Happy New Year!

@aloiskehet kan wel even duur vooraleer dit zichtbaar is. Kijk zeker is onder “verbruikdetails” in Mijn Telenet, dan kan je zien hoeveel specifiek op welk moment van de dag aan Free G gebruikt is. 

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
aloiske
Freshman Weetjesweter
Happy New Year! Primeur! Twee handen vol! Leesclubje starten?

@m-jan20 

Daar staat inderdaad een hoger verbruik. In de app is het verbruik van gisteren nog niet te zien. Ik vraag me af waarvoor deze app dan dient als die niet correct is.

Beantwoorden