Beantwoorden
dasiro
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Sommige opnames niet meer te streamen naar Chromecast 2

het merendeel van de opnames op mijn digicorder (AD2200) kan ik sinds een tijd via de yelo play app niet meer streamen naar mijn chromecast2. Desondanks dat ze nog wel zichtbaar staan in de app als je "op dit toestel" aanvinkt (wat je trouwens élke keer opnieuw moet doen). Ze zijn dan zogezegd enkel af te spelen in streamz, maar dat is een extra betalend abonnement.

het begon eerst met een hoop zenders die je niet meer kon streamen en nu beginnen er al op dezelfde zender beperkingen te komen op wat je nog mag streamen, terwijl het opgenomen staat op je eigen toestel.

Moet dit soort afbouwen van dienstverlening niet op een duidelijke manier gecommuniceerd en gecompenseerd worden, want dit wegsteken in "gewijzigde algemene voorwaarden" lijkt me niet de correcte manier moest dit al gedaan zijn?

 
0 Likes
4 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Sommige opnames niet meer te streamen naar Chromecast 2

yelo play app heeft update gekregen  anders eens opnieuw installeren 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Sommige opnames niet meer te streamen naar Chromecast 2

Ook de stekker van je digicorder een minuutje uittrekken en terug opstarten kan helpen.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Sommige opnames niet meer te streamen naar Chromecast 2

@dasiro dus sommige opnames streamen lukt wel nog?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dasiro
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Sommige opnames niet meer te streamen naar Chromecast 2

@Steven-Ezelfde zender ander programma: vb moonshiners op discovery vlaanderen wél, maar the repair shop op dezelfde zender enkel in streamz.

dat gaat dan niet over een technisch probleem, wat door een reïnstall van de app of reset van de router is veroorzaakt

0 Likes