24771
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
het merendeel van de opnames op mijn digicorder (AD2200) kan ik sinds een tijd via de yelo play app niet meer streamen naar mijn chromecast2. Desondanks dat ze nog wel zichtbaar staan in de app als je "op dit toestel" aanvinkt (wat je trouwens élke keer opnieuw moet doen). Ze zijn dan zogezegd enkel af te spelen in streamz, maar dat is een extra betalend abonnement.
het begon eerst met een hoop zenders die je niet meer kon streamen en nu beginnen er al op dezelfde zender beperkingen te komen op wat je nog mag streamen, terwijl het opgenomen staat op je eigen toestel.
Moet dit soort afbouwen van dienstverlening niet op een duidelijke manier gecommuniceerd en gecompenseerd worden, want dit wegsteken in "gewijzigde algemene voorwaarden" lijkt me niet de correcte manier moest dit al gedaan zijn?
yelo play app heeft update gekregen anders eens opnieuw installeren
Ook de stekker van je digicorder een minuutje uittrekken en terug opstarten kan helpen.
@Steven-Ezelfde zender ander programma: vb moonshiners op discovery vlaanderen wél, maar the repair shop op dezelfde zender enkel in streamz.
dat gaat dan niet over een technisch probleem, wat door een reïnstall van de app of reset van de router is veroorzaakt