24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
sinds een tijdje problemen om Yelo play te bekijken op mijn Medion Lifetab P9702 tablet met Android 7.1.2.
Heb reeds de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Ook het terugzetten naar fabrieksinstellingen geeft geen resultaat. Alle programma's in Play sport kan ik wel volgen!
Wat zou de reden van dit falen kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Manjifik, onze ontwikkelaars zijn het verder aan het onderzoeken. Hiervoor hebben ze nog wat extra informatie nodig. Kan je de app DRM Info installeren vanuit de Play Store? Deze applicatie geeft heel wat informatie over welke DRM het toestel (Medion tablet) ondersteunt.
Kan je hier vervolgens een screenshot van maken en plaatsen op het forum? Vooral het deel onder Widevine DRM is belangrijk dat erop staat.
Suzy,
Nog steeds geen antwoord van de ontwikkelaars?
WK2018 gaat beginnen en ik had toch graag op mijn tablet gekeken. Nog steeds geen oplossing??
Helaas niet, @Manjifik. Ik heb opnieuw om een nieuwe update gevraagd.
Even wat meer kadering voor jou. Je probleem werd via onze engineers aan Google/Widevine voorgelegd, omdat dit iets is dat zij moeten afhandelen. Wat betekent dat zij op dit moment ook wachten op acties van buitenaf.
@Manjifik, kreeg deze week eindelijk antwoord over de ontwikkelaars. Blijkbaar hebben ze nog enkele vragen terug gesteld aan ons. Zou je hier nog een antwoord op kunnen geven, dan kan ik hen dit terug koppelen.
Het is ondertussen 2 maanden later, dus kan begrijpen dat het misschien zelfs niet meer van toepassing is voor je. Waarvoor mijn excuses dan!
Probleem zou dan toch aan de tablet gelegen hebben. Na een nieuwe systeemupdate gekregen en uitgevoerd te hebben werkt alles weer zoals het hoort!!
Bedankt voor jullie medewerking 😉