Beantwoorden
kris75
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

Streamz en Telenet apps haperen - TCL TV

Hallo

Sinds kort haperen de apps van Telenet en Streamz bij het starten van een uitzending. De apps zelf werken, ik kan vlot een uitzending kiezen, maar de stream zelf hapert, en blokkeert dan volledig.

Ik kijk via een TCL Tv, waarbij Google Tv is ingebouwd. TV is bekabeld met het internet verbonden. Andere apps (Netflix, Disney+) werken probleemloos.

Ik heb geprobeerd om de apps te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat bood geen oplossing helaas. Iemand nog tips?

bedankt!

 

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Streamz en Telenet apps haperen 

4 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamz en Telenet apps haperen - TCL TV

kris75
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

Streamz en Telenet apps haperen - TCL TV

Bedankt, maar de TV maakt wel degelijk verbinding met internet (bedraad zelfs). Enkel de Streamz en Telenet TV apps haperen tijdens het streamen…

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz en Telenet apps haperen - TCL TV

De Telenet TV hapert hier ook, maar dat is al sinds de lancering ervan. Bij mij is de hapering dat het beeld even freezed (1-2 seconden), maar het geluid doorloopt. Alleen bij opnames en terugkijk-tv, op iPad, iPhone & Apple TV.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kris75
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

Streamz en Telenet apps haperen - TCL TV

Het probleem heeft zichzelf opgelost. Langs mijn kant is er niets veranderd, dus ik vermoed dat het aan de Telenet servers gelegen heeft?

enfin, bedankt voor de reacties!