Beantwoorden
Kilrathi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Streamz in buitenverblijf

Momenteel heb ik een Wigo abonnement. Kan ik het Streamz abonnement ( standaard in mijn Wigo abonnement) ook gebruiken in mijn appartement aan de zee indien ik daar enkel een basis internet en digitale Tv abonnement zou nemen? 

0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz in buitenverblijf

@Kilrathi ik denk dat als je inlogt op je inloggegevens van je abbo thuis dit aan zee ook kan gebruiken met de wifi, weet niet vanbuiten of het de wifree is of dat andere wifi inlog dat je overal mee kan inloggen met je inlog van thuis.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz in buitenverblijf

Streamz zit toch niet standaard in WIGO? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz in buitenverblijf

@Master-Magic hij bedoelt waarschijnlijk om ook via de TV Theek interface naar Streamz te kunnen kijken op de digicorder aan zee. Dit kan niet, wat wel kan is inloggen met je Telenet login in de Streamz app (indien je smart tv hebt) of casten vanuit de Telenet/Streamz app naar Chromecast/Apple TV. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz in buitenverblijf

& Streamz zit toch niet standaard in WIGO? Of mis ik hier ergens een goede deal 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz in buitenverblijf

@m-jan20 idd, denk er net ook aan, dit zit niet in de wigo, 

weet wel dat je bij een nieuw Eneco abbo 3 maanden streamz cadeau krijgt nu maar dat is iets totaal anders dan wigo telenet 😛 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Streamz in buitenverblijf


@Kilrathi  schreef:

Kan ik het Streamz abonnement ook gebruiken in mijn appartement aan de zee indien ik daar enkel een basis internet en digitale Tv abonnement zou nemen? 


Je hoeft helemaal geen Telenet internet te hebben, en ook geen digitale TV in je 2de verblijf om te kunnen inloggen op Streamz of Streamz+

 

Met jouw Telenet logon heb je een Streamz abonnement, en net zoals alle andere Streamz gebruikers kan je om het even waar Streamz gebruiken, zolang je toegang tot internet (Telenet, andere provider, 4G, ...).

 

Het enige wat niet zal kunnen op je 2de verblijf is kijken via de digicorder of TV-Box. Ook niet als je je eigen digicorder meeneemt van thuis (want deze kan je niet interactief gebruiken op een andere locatie).

 

Je kan wel kijken via de:

  1. Yelo Play of Telenet TV-app (en casten naar jouw TV).
  2. Via de Streamz Apps, Browser, etc ...

@Master-Magic  schreef:

ik denk dat als je inlogt op je inloggegevens van je abbo thuis dit aan zee ook kan gebruiken met de wifi, weet niet vanbuiten of het de wifree is of dat andere wifi inlog dat je overal mee kan inloggen met je inlog van thuis.


Op welke manier je op je vakantieverblijf op het internet geraakt (Telenet Wifree, lokale WiFi, andere internet provider, 4G, ...) maakt helemaal geen verschil voor Streamz.

Of toch: bepaalde films of series kunnen alleen via het Telenet netwerk bekeken worden 🤔.

 

Kilrathi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Streamz in buitenverblijf

Hallo

 

Idd. Zit niet standaard in Wigo. Ik was vergeten bij te zeggen dat ik ook Play more heb 😁 en dus er Streamz gratis bij heb.

Kilrathi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Streamz in buitenverblijf

Bedankt voor de info. Ik heb wel een smartTv waar ik Streamz kan op instellen en dit lukt bij mij thuis zonder probleem.  Zal ik dan ook eens daar proberen ( pas vanaf volgende maand🌊) Best waarschijnlijk een UTP verbinding met modem voor de performantie? Of is WiFi ook OK? 
Dus best starten met enkel een extra internetabonnement ( van Telenet ) ? . Tv en terugkijk tv dan via app kijken ? 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz in buitenverblijf

Als er UTP ligt, is dat altijd beter, maar wifi ook voldoende hoor. Als je nog amper lineaire tv kijkt, is dat inderdaad niet nodig. 

 

Vroeger had Telenet een interessant "Telenet aan zee" aanbod, maar dit blijkt niet meer te bestaan

57198784_1216693165174431_3386216284193554432_o.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes