Beantwoorden
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Streamz op tweede verblijf

Beste netweters, ik heb Streamz op mijn thuisadres, onlangs heb ik ook een Telenet account op mijn 2de verblijf. Iemand een idee hoe ik daar toegang tot Streamz krijg ?
Aan zee heb ik een nieuwe Samsung TV, daar vind ik wel de Streamz app, maar ik krijg enkel een QR code te zien om in te loggen via mijn smartphone, dat lukt, maar de QR code blijft gewoon staan op TV.
Ga ik via de TV box naar films of series moet ik mij terug abonneren op Streamz 🙄


Titel aangepast door CaroDW (Mod) | Originele titel: Streamz

 
 
0 Likes
7 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz op tweede verblijf

@Swami_B 

Met "ook een account", bedoel je dan effectief een tweede abonnement bij Telenet? Of gebruik je de credentials van uw account thuis? Met een tweede TV Box?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz op tweede verblijf

Als het echt een 2e aansluiting/account/abonnement is zal je ook daar een Streamz abonnement moet afsluiten. Dat is echt per adres. Ook nooit geweest en bij Netflix e.d. komen ze er ook van terug. Anders wel leuk. Vader neemt 1 abonnement en zijn 4 kinderen kijken mee op verschillende adressen. Ze zijn goed maar niet gek hoor.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Streamz op tweede verblijf

Een 2de abonnement maar wel onder hetzelfde klantennummer …

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz op tweede verblijf

Heb hier zelf ook een Samsung TV met een Streamz app, en kan daar wel gewoon inloggen. U gebruikt dan de "inloggen met Telenet" optie om via uw smartphone in de loggen op de Smart TV, neem ik aan? 

Lukt het  via www.streamz.be of in de Streamz app zelf wel om in te loggen met uw Telenet gegevens? 

Een tussenoplossing kan zijn, gezien het om een Samsung TV gaat, om te casten via AirPlay vanaf de Streamz app.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Streamz op tweede verblijf

Als ik de app op mijn tablet gebruik krijg ik de melding: abonnement is verlopen en dat ik het moet heractiveren …. 🙄

0 Likes
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Streamz op tweede verblijf

Ah gevonden je kan blijkbaar ook aanmelden via Telenet in die app maar op mijn TV krijg ik die optie niet of die zit ergens verborgen …

0 Likes
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Streamz op tweede verblijf

Oefff opgelost bedankt voor de reacties 🙂 de QR code scannen gaf enkel je bent verbonden maar manueel lukte het wel...

0 Likes