Beantwoorden
slacht
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamz werkt niet of amper via browser

ik gebruik google chrome en firefox nieuwe versie als ik dan druk op serie of film starten krijg ik gwn blauw scherm en gebeurt er niets , 2 dagen geleden was het nog ik kon kijken maar omde paar minuten hangde beeld vast om bij te laden

terwijl op men 2 gsms een smasung a52 en een one plus nord
de app goed werkt maar ook om de zoveel tijd blijft vasthangen 

heb men router al gereset  , browser herdownload , apps herdownload 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) | Vorige titel: streamz werkt niet of amper

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz werkt niet of amper via browser

@slacht 

Zijn dat specifieke films of serie's of is dat bij elke serie of film die je opstart ? 

Kan hier eens kijken via Safari of ik iets van problemen heb. Heb vorige week nog via Streamz gekeken en heb nergens iets van gemerkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
slacht
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamz werkt niet of amper via browser

is bij elk programma en film dak al aangeklikt heb ben al 2 dagen bezig ermee  ook vtmgo heeft zelfde dus mss is het probleem daar ergens 
op allestoringen.be staan er veel klachten over vtmgo

0 Likes
slacht
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Streamz werkt niet of amper via browser

ik heb opera gedownload en daar laad het wel  en het laadbalkje loopt vooruit dus is een oplossing is wel aanpassen maar thx we kunnen voort , dochter blij 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz werkt niet of amper via browser

@slacht 

Heb ondertussen eens gekeken via Safari naar Streamz en VTM GO maar ik merk dus geen enkel probleem. Kan eender wat aanklikken om te kijken en dat start op en kan perfect kijken. Het is dus wel via de web versie dat ik kijk hé dat voor de duidelijkheid dus niet via een app. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz werkt niet of amper via browser

Werkt hier ook perfect in Chrome & Safari.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
langgezocht
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Streamz werkt niet of amper via browser

Al die bijvragen altijd.

Ik heb me suf gezocht naar de oplossing voor het 'haperend probleem': het scherm dat elke 10 seconden een keer even stilstaat.  Zeer storend. Veel verhalen over WiFi sterkte, Pings, videokaarten, Windows10updates, 60Hz en andere browsers. Bij niemand werkte er ook maar iets.

Maar een oplossing kan soms simpel zijn: ga bij de instellingen van je account of bij die van de video op zoek naar de plaats waar je de maximale beeldkwaliteit kan aangeven. Bij Yelo, links onderaan het startscherm bij je profiel. Maar op andere online tv sites vaak te vinden achter het tandwieltje. Hier staat vaak de maximale instelling geselecteerd (Full HD). Kies daar 720p of nog minder en al het hakkelen is opgelost. En als je toch op je laptop kijkt zal dit verschil er niet toe doen qua beeldkwaliteit.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz werkt niet of amper via browser

Via TV Flow hapert het beeld hier ook zeer hard (op alle zenders en ook on-demand zoals Streamz). Ligt dus bij Telenet. Via streamz.be heb ik geen problemen (ook niet in beste kwaliteit), maar dat loopt via DPG Media. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes