24753
netweters
|
152362
antwoorden
|
20694
vragen
|
Wanneer ik probeer TV te kijken via iPad moet ik eerst aanmelden en dat lukt niet want er komt een foutmelding: “Geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar.
Dit onderwerp is al meermaals aan bod gekomen op dit forum.
Nog steeds geen oplossing?
Ik heb IpadOS 18.1.1
en ja, heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds dezelfde foutmelding.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet tv app - aanmelden - foutbericht
Je kan eens proberen met de Apple browser en de site telenet.tv
De leuze van de Apple fans is toch "met Apple nooit problemen". Ik veronderstel dat ze daarmee bedoelen zolang je maar met Apple APP's blijft.
anders eens proberen met de exoot "vivaldi"
Het inloggen op de website "telenet.tv" is iets verandert, mogelijk is dit de oorzaak van de problemen.
In het 1ste scherm moet men de username ingeven, meestal email adres.
dan komt een 2de scherm waar men moet kiezen tussen wachtwoord of telefoon. ik kies dan wachtwoord.
In het 3de scherm moet dan het paswoord ingevuld worden.
Na deze wijziging heb ik op mijn windows PC ook een probleem gehad met de "telenet TV app" maar nadat ingelogd had met mijn standaardbrowser (EDGE) op de site "telenet.tv" werkte de "telenetTV app" ook weer.
Ik denk niet dat het hier om "apple problemen "gaat.
Sedert de laatste update van telenet zie je overal meldingen van problemen met telenet tv.
Wanneer ik probeer TV te kijken via iPad moet ik eerst aanmelden en dat lukt niet want er komt een foutmelding: “Geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar.
Het aanmelden is toch een serieus probleem .Niet alleen op IPad.
Tv kijken op zich is geen probleem op desktop maar wel aanmelden (is op zich geen ramp maar opnames programmeren via desktop gaat dus niet)