Beantwoorden
Rik1510
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV Flow aanmelden lukt niet

Sinds een week kan ik niet aanmelden op de Telenet Flow App via mijn browser (zowel Chrome als Opera getest).
De app op m'n smartphone waar ik op aangemeld ben werkt wel gewoon. Via de app op m'n tablet waar ik niet aangemeld was kan ik me ook niet aanmelden.

De website van Play Sports vertoont hetzelfde probleem.

 

Iemand die me hiermee verder kan helpen?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Telenet TV Flow aanmelden

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV Flow aanmelden lukt niet

@Rik1510 

Je zou eens kunnen zien of je je kan aanmelden op de Telenet tv app , die gaat in gebruik komen ook voor de flow app gebruikers. Gebruik ook eens je email adres om te proberen of je je kan aanmelden in plaats van de letter met de cijfers om aan te melden. 

Heb je zelf onlangs iets gewijzigd aan je wachtwoord of je login ?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik1510
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV Flow aanmelden lukt niet

De Telenet TV app werkt inderdaad wel in de browser. Bedankt alvast voor die tip.

Het probleem is dat hier de Eleven Sports zenders niet beschikbaar zijn, maar die zijn wel deel van mijn Play Sports pakket.

 

Het e-mailadres en login (Telenet loging) heb ik beide al geprobeerd, hier lijkt geen verschil in te zijn.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV Flow aanmelden lukt niet

@Rik1510 

Dus wat je nu zegt is , je kan met dezelfde login op de Telenet tv app inloggen maar niet op de tv flow app. 

Ja dat je nu niet alles ziet via de tv app is normaal omdat die migratie nog niet geheel voltooid is dat is nog altijd bezig. Je hebt toegang tot de tv app je kan die gebruiken maar de volledige migratie ervan zal volgend jaar afgerond zijn. Dus je kan nog altijd gebruik maken van de tv flow app. 

Dat wil zeggen dat als je de tv app kan gebruiken je de flow app ook nog moet kunnen gebruiken daar heb je nog toegang tot en je beschikbare diensten dat is nog niet veranderd. Kan je eens in je webbrowser je cache en cookies legen en dan eens opnieuw proberen in te loggen. Misschien eens proberen om op je smartphone ook een webbrowser te openen en het daarin te proberen , dus niet de app maar echt de webbrowser. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rik1510
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV Flow aanmelden lukt niet

De cache verwijderen in mijn browser heeft inderdaad het probleem opgelost.
Dit heeft ook m'n vroeger probleem van geluidsproblemen opgelost bij dezelfde flow app.. Ik had hier wat vroeger aan moeten denken.

 

Toch vreemd dat dit een wederkerend probleem blijkt te zijn.

 

Bedankt, Patrick!