24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Wij zijn onlangs overgeschakeld van de digicorder naar de Flow app.
Wij hebben een Philips smart tv draaiend op Android, type 50PUS7956/12 (2021). Aanmelden op de app en kijken gaat zonder probleem.
Maar het grote probleem is elke keer als we de app willen gebruiken, deze opnieuw vraagt om aan te melden. Dit begint frustrerend te worden.
Ander app zoals VRT NU, VTM go, Netflix, Disney enz hebben geen enkel probleem en onthouden wel hun account.
Ik heb al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. TV opnieuw opgestart. Volgens Google play store is alles up-to-date.
Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Flow app elke keer opnieuw aanmelden
Ik heb dit Topic al door genomen. Dit gaat vooral over Apple TV. Hier heb ik een TV op Android.
Maar dit is dus blijkbaar een gekend probleem waar niks aan gedaan wordt bij Telenet.
Pfff begint vervelend te worden.
Sinds vorige week TV Flow.
Mijn Shield TV dit weekend vervangen door Apple TV.
Helaas nu al elke dag opnieuw moeten inloggen.
Met mijn Shield TV (Android TV) geen problemen gehad.