Beantwoorden
NicolasBE
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV Flow - kan niet aanmelden

Deze week ben ik overschakeld van een Wigo Home naar "All internet + TV flow". Na wat over en weer gepraat via support, is dit nu eindelijk te zien onder "Mijn diensten". Echter ... ik kan nog niet aanloggen op TV Flow "Geen toegang tot TV flow".

Er is nu een dossier opgesteld waarin Telenet dit gaat bekijken ... Nog iemand die deze ervaring heeft gehad?

0 Likes
6 reacties
StrikerXL
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Happy New Year! Jij bent af! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet TV Flow - kan niet aanmelden

Om eerlijk te zijn ging dit vanzelf bij mij. QR scannen na het openen van de TV Flow app op je TV of streambox (zoals Apple TV) en inloggen met mijn Telenet profiel via je smartphone. Elke mobiele telefoonnummer in je abonnement heeft een eigen profiel normaliter, dat je tevens kans instellen via Mijn Telenet of via de Telenet app.

"Pushing too many pencils"
0 Likes
NicolasBE
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV Flow - kan niet aanmelden

Het is ondertussen opgelost via de support.

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door het concept. (terugkijk TV, opnemen etc). Doet absoluut z'n ding voor het gene wij toch maar meer naar TV voor kijken.

En een stukje goedkoper natuurlijk, dan kijken via een digicorder.

StrikerXL
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Happy New Year! Jij bent af! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet TV Flow - kan niet aanmelden

Ik vind het ook een betere oplossing, omdat het toch de enige zenders zijn waar we normaal naar kijken en dan vooral mijn vrouw. Wij kijken meer naar VOD's (streaming services) of films die we kopen.

"Pushing too many pencils"
NicolasBE
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV Flow - kan niet aanmelden

Hoe werkt de "60 dagen bewaren" technisch eigenlijk? Het is niet dat dat fysisch ergens in je huiskamer wordt opgeslaan waarschijnlijk? (is het eigenlijk een soort "terugkijk TV", die 60 dagen wordt beschikbaar gemaakt?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV Flow - kan niet aanmelden


@NicolasBE  schreef:

Hoe werkt de "60 dagen bewaren" technisch eigenlijk? Het is niet dat dat fysisch ergens in je huiskamer wordt opgeslaan waarschijnlijk? (is het eigenlijk een soort "terugkijk TV", die 60 dagen wordt beschikbaar gemaakt?


Je hebt dat goed begrepen. Het staat inderdaad nergens bij u thuis, het staat allemaal "in the cloud". En die vergelijking met terugkijk TV is nog zo dom niet, daar komt het in feite wel een beetje op neer.

In grote lijnen komt het hierop neer det Telenet "alles" bewaart in the cloud voor een bepaalde tijd. Wie iets "opneemt" krijgt eigenlijk gedurende een bepaalde tijd toegang tot bepaalde gegevens. Meer is het niet. Op die manier zal het u duidelijk zijn dat, indien 10.000 klanten "Thuis" opnemen, dat dit geen 10.000 keer ergens bewaard gaat blijven. Dat staat er één keer en er zijn 10.000 abonnees die er toegang toe krijgen.

Wanneer jij uw "opname" wist, verwijder je eigenlijk gewoon uw toegangsticket. Niet de data zelf.

 

Daarmee is het ook ineens duidelijk dat je een "opname" niet onbeperkt kan "opslaan". Na een zekere tijd worden alle "opnames" gewist, ook "the cloud" heeft zijn grenzen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StrikerXL
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Happy New Year! Jij bent af! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet TV Flow - kan niet aanmelden

Het is het zelfde als Terugkijk TV, maar gewoon langer beschikbaar, 60 dagen vanaf de uitzending.

"Pushing too many pencils"
0 Likes