24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Waarom vind ik de Telenet TV app niet terug in de Apple Store van mijn Apple TV 4K met iOS 14.0?
Ik vind enkel de Yugo app, maar die kan ik niet gebruiken ... want ik heb een duurder Wigo Home abonnement ...
Dus ik kan geen TV kijken met mijn Apple TV?
Titel gewijzigd door @Giverny | Vorige titel: TV app op Apple TV? Hallo Telenet? Wanneer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Casten, ja ok. Maar het kan dus niet rechtstreeks. Wanneer komt er een app op Apple TV? Yugo klanten kunnen dat wel, waarom Wigo Home klanten dan niet.
@Wheng schreef:
Voorlopig kan je wel casten naar Apple TV.
Ik vind casten naar een TV veel omslachtiger/minder gebruiksvriendelijker dan een native app.
Idd. Casten is meer een workaround ipv een duurzame oplossing.
Ik overweeg nu om over te stappen naar Yugo All-In. Ik koop dan wel een extra Apple TV 4K (nu met gratis een jaar Apple TV) voor in de living. In de slaapkamer staat er al eentje. Dan heb ik direct ook 7 dagen terugkijk TV en Streamz. En vriendin kan dan overstappen van Base naar Telenet, want 1 SIM kaart inbegrepen.
Ik moet alleen nog weten welke zenders er zijn inbegrepen bij Yugo.
Bedankt! 🙂 dat lijkt me voldoende ...
En goede ervaringen met streaming yugo tv?
Bedankt. Gelezen en in besluit dat Yugo nog in kinderschoenen staat met wat bugs. Dus we gaan nog wat wachten met de overstap. Ik overweeg het later wel opnieuw. Voorlopig kijken we dan VTM GO in de slaapkamer met de Apple TV (en Netflix). 🙂
Telenet liet mij weten dat Yugo niet in aanmerking komt voor Telenet TIP. Dus voor mij een no go. Ik blijf wel bij mijn Wigo Home voor 23,05 euro per maand. De rest betaalt de werkgever via TIP.
Het zal dus casten worden naar Chromecast. Maar in de Telenet TV app (Wigo, dus geen Yelo TV) zie ik het cast icoontje niet staan. Ik kan enkel de TV box aanspreken. Dus ik kan niet casten met deze app naar Chromecast? En kan ik hiermee ook casten naar Apple TV? Want dat lukt ook niet ...
@m-jan20 Dat linkse icoontje om te casten heb ik niet staan in de Telenet TV app.